Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum Recenzija

21:16


Za mene je parfem nešto čime zaokružujem cjelokupni izgled, kao točka na i ili "cherry on top". :) Samo par kapljica mogu me oraspoložiti, podignuti samopouzdanje i dati mi energiju za početak dana. Iako ne volim gomilati parfeme moj ukus je zaista raznolik i mijenja se kroz dane u godini, ovisno o vremenu ili mom raspoloženju.


Parfem Black Opium dugo je vremena bio na mojoj wish listi i sada kada je napokon u mojim rukama željela sam sa vama podijeliti ovu recenziju i pokušati vam riječima opisati kako miriše i kako se osjećam dok ga nosim.


Godine 2014. Yves Saint Lauren predstavio je Black Opium, parfemsku vodu koja je osmišljena kao rokerska verzija njihovog kultnog Opium parfema. Na prvi pogled možemo vidjeti kako je ovaj parfem mračniji i misteriozniji od svojeg prethodnika. Nalazi se u crnoj bočici koja je posuta srebrnim šljokicama. Kada uzmete parfem u ruke pod prstima možete osjetiti teksturu tih šljokica. U sredini bočice smjestio se prepoznatljivi krug u kojem je ispisan naziv dizajnera i parfema jednostavnim, crnim slovima. Također, kroz njega se providi parfem koji ima nježnu breskvasto koraljnu boju.


Već na prvo korištenje ovaj parfem izaziva ovisnost. Njegove glavne note su zrna kave, bijeli cvjetovi jasmina, ružičasti papar i cvijet naranče. Sadrži i vaniliju, koju mu daje slatkoću te cedrovinu i pačuli za drvenaste note. Kombinacija ovih sastojaka daje parfemu punoću, dubinu i zavodljivost. Kada ga nanesem opojan je i mračan no kako vrijeme prolazi tako se njegova raskoš stišava i za sobom ostavlja moderni, privlačan ton.
Svi ljubitelji slatkastih parfema biti će očarani ovim mirisom no svidjeti će se i ljubiteljima orijentalnih i drvenastih mirisa. Iako je ovo intenzivan i postojan miris on stvara savršenu igru za osjetila. U početku je napadan, no već kroz desetak minuta postaje nježniji i suptilniji. Moja koža ga zaista voli i kada ga nosim osjećam se kao obavijena plaštom luksuza i elegancije. 


Kupiti ga možete putem Notino web shopa koji zaista ima raznoliku ponudu parfema i česte akcije. Ukoliko vas privlače gurmanski, puderasti i ženstveni parfemi ovome zasigurno nećete moći odoljeti. Kao jedini nedostatak navela bi njegovu trajnost za koju bi voljela da je duža. No sa moje kože većina parfema poprilično brzo ispari, što ne mora značiti da će tako biti u vašem slučaju. :)


Koji su vaši omiljeni parfemi? Jeste li isprobale ovaj klasik među parfemima i koje je vaše mišljenje o njemu?


Šaljem vam pozdrave i puse do idućeg posta!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe