Missha Perfect Cover BB Cream

10:59


Iako su BB kreme dostupne na našem tržištu već neko vrijeme i nisu novost u svijetu kozmetike ja se sa njima nisam previše susretala. Razlog tome je siromašna ponuda naših drogerija, nemogućnost isprobavanja nijansi uživo i slaba prekrivna moć nekolicine koju sam imala prilike isprobati.


Čim krene toplije vrijeme, ja sam svake godine u potrazi za nešto „lakšim“ i prozračnijim tekućim podlogama. Ovoga puta odlučila sam se isprobati jednu od poznatijih i hvaljenih BB krema sa visokim zaštitnim faktorom 42 u nijansi 21 Light Beige. Riječ je o korejskoj MISSHA M Perfect Cover BB kremi.



Tekstura joj je srednje gusta. Kremasta je i vrlo se lako razmazuje po licu, bilo da koristim spužvicu, kist ili je utapkam prstima. Na prvi pogled nijansa djeluje poprilično sivo i hladno, no kada je nanesem na lice ona se prilagodi mojem tenu, stopi sa kožom te ne ostavlja osjećaj težine. Na Notino web shopu možete birati između četiri nijanse. Iako je nijansa 23 najprodavanija, ja sam se odlučila za 21 jer mi je lice najsvijetlije u ovom prijelaznom periodu proljeća kada tek počinjem dobivati boju. Veliki plus je i to što sadrži SPF42 pa se ne morate skrivati od sunčeve svjetlosti. Oznaka PA+++ na pakiranju označava zaštitu od UVA sunčevih zraka, što je uobičajeno na azijskim proizvodima. Što više plusića ima to je zaštita veća. Dakle ova krema ima zaštitu od UVB i UVA zraka.



Prekrivanje joj je vrlo dobro te sa jednom pumpicom bez problema sakrijem crvenilo, kapilare, mrljice i ostale sitnije nepravilnosti na licu. Suši se polu mat završetak, ja bi čak rekla da više naginje na dewy finish i u početku lice izgleda sjajno i glowy. Kako se počne stapati sa kožom i gubiti taj sivi ton koji ima tako se i suši te mi lice više ne djeluje „mokro“.  Ne uvlači se u bore i nemam osjećaj maske na licu kada je nosim. Ja je obavezno setiram puderom u prahu zbog svoje masne T-zone. Ako imate neki prištić ili izražene podočnjake predlažem da koristite korektor u kombinaciji sa kremom, kao što ja radim. 


Miris me podsjeća na Niveinu kremu u plavoj posudi, no nije toliko intenzivan i izgubi se s vremenom. Ne smeta mi dok ju nanosim na lice. Pakiranje u kojoj dolazi je praktično zbog pumpice koja vrlo dobro funkcionira. Ukoliko želite isprobati ovu kremu u manjoj mililitraži uzmite u obzir da dolazi bez pumpice.


Sastojci ove BB kreme nisu najsretniji odabir za one koji imaju problematičnu kožu lica sklonu komedonima i aknama. Mineralno ulje nalazi se visoko u sastavu, a također sadrži talk, parabene i silikone. Moje lice nije reagiralo negativno na ovu kremu nakon skoro svakodnevnog testiranja kroz period od 30 dana. Nije mi čepila pore niti sam dobila prištiće od nje.

Sastojci:
Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]


Navedeno je da ova krema odgovara svim tipovima kože no ja bih rekla da nije idealna za osobe sa vrlo masnom kožom. Mislim da se gubi sam smisao lagane BB kreme ako biste je morali setirati sa velikom količinom pudera u prahu. Meni ne smeta što je moram setirati (to radim ionako sa svim tekućim puderima) jer nakon nje koristim proizvode u prahu koji ljepše i lakše sjedaju na lice kada ono nije vlažno.


Trajnost ove kreme me ugodno iznenadila. Na mojem licu izdrži cijeli radni dan, dakle 6-8 sati, uz setiranje sa puderom u prahu. Nakon toga počne blijediti oko nosa te na bradi. Koristila sam je i u kombinaciji sa nekoliko tekućih pudera (L'oreal Infallible 24H Matte, Bell HypoAllergenic Mat&Soft i W'n'W Photofocus foundation) i sa svima dobro funkcionira, što me razveselilo jer ću ju moći koristiti i po ljeti sa tamnijim nijansama pudera. Nijansa 21 Light Beige odgovarati će rozim i neutralnim podtonovima.



Cijena joj je oko 180 kuna za 50ml na Notino web shopu. Dostupna je u sljedeće četiri nijanse: 21 Light Beige, 23 Natural Beige, 27 Honey Beige i 13 Bright Beige. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja.  



Jeste li koristite ovu BB kremu? Koristite li neku drugu azijsku BB kremu ili ipak preferirate klasične tekuće pudere? Biste li voljele isprobati MISSHU?

Šaljem vam puse i pozdrave do sljedećeg posta! 

You Might Also Like

10 comments

  1. Trenutno koristim Garnierovu ali imam Missha losion za čišćenje i tonik i super su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koju nijansu od Garnier koristiš? Ja sam čula da je ona prenarančasta za nas svjetlije puti pa je nisam ni isprobala. Od Misshe nisam isprobala ništa osim ove BB kreme za sada, ali čini mi se kao super brend i svakako ću baciti pogled i na ostale njihove proizvode. :)

      Izbriši
  2. Koristila sam ovu kremu i u svemu se slažem sa tobom. Moja nijansa je 23.
    Sada sam kupila novu verziju ove BB kreme, pa ćemo vidjeti kava će biti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da bi i meni za sunčanije dane više odgovarala nijansa 23. Nisam vidjela da imaju novu verziju ove kreme, ali svakako ću pogledati.

      Izbriši
  3. Moja najljubša BB krema in jo najraje uporabljam čez zimo. :) Sploh mi je všeč, da izgleda naravno na koži, ampak odlično prekrije. Samo odtenek bi želela, da je bolj rumen. Sama sem prav tako izbrala 21. Pozimi še gre, poleti pa se bolj vidi razlika.

    Na tvoji koži izgleda perfektni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se da bi mogla imati malo žutog podtona pogotovo kada malo potamnim u licu. I meni je vrlo brzo postala najdraža BB krema. :)
      Hvala ti! :)

      Izbriši
  4. Koristim ovu kremu svakodnevno umjesto pudera i to mi je jedan od najdrazih proizvoda jer odlicno prekriva, nijansa mi savrseno odgovara, izdrzi cijeli radni dan na licu i super je za moju suhu kozu, ali kupujem ju preko ebaya za 100-tinjak kn MANJE nego u navedenom web shopu! :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja iskreno nisam provjeravala kako se cijene kreću na ostalim web shopovima, ali odlično ako ju naručuješ po povoljnijoj cijeni! Drago mi je da ti tako dobro odgovara. Ja sam isto baš zadovoljna s njom iako imam kombiniranu kožu.

      Izbriši
  5. Isprobala sam Misshin Coushion Foundation i bio mi je oke, ali mi lice nije baš dobro reagiralo na sastojke, tako da mislim da ću i ovu preskočiti. Ali stvarno izgleda divno na licu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno šteta, ali bolje je nemoj niti probavati ako znaš da ti lice reagira na loše sastojke. Ja, na sreću, nemam nikakvih problema u vidu prištića ili komedona tako da je obožavam koristiti. Hvala ti! :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe