FAVORITI #5

19:28


Pred kraj prošlog ljeta pisala sam vam o svojim dekorativnim favoritima koje sam najčešće koristila za vrijeme ljetnih mjeseci. Isti tip posta odlučila sam napisati i ove godine. Izdvojila sam nekoliko proizvoda za kojima sam automatski posezala kada bih se šminkala. Zadnjih par mjeseci zaista sam se rijetko imala potrebe šminkati pošto nisam radila no svejedno moja ljubav prema šminki nije nestala.


Za početak moram spomenuti puder Revlon Colorstay u nijansi 180 Sand Beige koji sam u početku koristila samostalno, a kada sam malo potamnila miješala sam ga sa tamnijim nijansama pudera. Mislim da je većina vas čula za ovaj puder pogotovo ako imate mješovitu do masnu kožu. Na tržištu postoji i verzija za suhu kožu koju svi suhokošci hvale. U trudnoći mi je koža lica postala masnija nego inače, a u kombinaciji sa ljetnim vrućinama zaista sam morala dobro izabrati puder koji će mi držati sebum pod kontrolom barem par sati. Colorstay se pokazao najučinkovitijim. 


Ja sam ga nanosila kistom ili blenderom, ovisno koliku sam prekrivnost željela. Puder ne oksidira tokom vremena, lijepo sjeda na lice i ne djeluje teško ili cakey. Naravno, puno toga ovisi i koliku količinu pudera nanesem. Ja uvijek volim krenuti sa jednom pumpicom koju rasporedim po cijelom licu pa nadodam još na one dijelove koji traže bolje prekrivanje (sitni prištići, crvenilo, hiperpigmentacija i sl.). Ovaj puder volim nositi tokom cijele godine no ovo ljeto me zaista spasio od pretjeranog sjaja.


Setiranje okoloočnog područja nešto je što ne preskačem kod šminkanja. Mišljenja sam da ne postoji tekući korektor koji se nimalo ne uvlači u sitne pregibe i borice ispod očiju. Zbog toga volim puderom u kamenu ili prahu smanjiti tu pojavu. Dugo sam tražila idealan proizvod koji neće isušiti to osjetljivo područje ispod očiju i dodatno ga postarati. Pošto za ostatak lica koristim matirajuće pudere u kamenu oni nisu dolazili u obzir jer ne izgledaju prirodno na tom području lica.


Kada je Wet n wild izbacio na tržište svoju Photofocus liniju mnogo cura sa suhom i normalnom kožom lica je pohvalilo njihov puder u kamenu. Ovaj puder namijenjen je za setiranje lica i pruža satenski završetak. Ja imam nijansu Warm Light. Na dodir je vrlo sitno mljeven i ostavlja baršunasti finiš. Nanosim ga malim kistićem s kojim u nekoliko nježnih pokreta pređem cijeli kapak i područje ispod oka. Koža izgleda prirodno i smanji se pojava sitnih crtica koje se pojave kada mi se osuši tekući korektor. Tokom dana izgleda prirodno, lagan je i ne isušuje.


Ljeti najrjeđe posežem za sjenilima no onim danima kada sam željela suptilno naglasiti i oči koristila sam Mac Extra Dimension duo sjenila u nijansama Just Gleaming i Snowdusk. Ovaj duo bio je dio zimske kolekcije 2017. ako se dobro sjećam, ali meni se sjenila toliko sviđaju da ih koristim neovisno o godišnjim dobima. Just Gleaming je nježna, breskvasto zlatna nijansa koja ima metalik odsjaj. Može se koristiti sa suhim ili mokrim kistom. Ja sam ju nanosila u kutove očiju, ispod obrve pa čak i kao highlighter na vrhove jagodica i iznad usne. Ne sadrži velike šljokice nego ima suptilan sjaj. Snowdusk je zanimljiva topla smećkasta nijansa sa metalik odsjajem. Kada se koristi sa mokrim kistom intenzivnija je i ima snažniji metalik završetak. Lako se blenda i  dugotrajna je na očima. Ja ju najčešće nanosim prstima jer je toliko jednostavna za korištenje, nimalo se ne trusi i  mekana je pod prstima. Ona je dio limitirane kolekcije dok se Just Gleaming nalazi u paletama Brown Eye i Smokey Gold. Oba sjenila su kvalitetna, dugotrajna i laka za korištenje.



Kada je brend L.O.V. cosmetics stigao u naše drogerije za oko mi je odmah zapela The GLOWrious paleta highlightera i bronzera u nijansi 010 Rose Addiction. Elegantno i kvalitetno pakiranje privuklo me na prvu, a nakon dužeg korištenja odlučila sam ovu paletu uvrstiti u svoje favorite. Paleta sadrži tri nijanse: Soft Illuminator – suptilan i decentan puder sa sjajnim završetkom koji ja koristim kao posljednji korak kod šminkanja i nanosim ga na cijelo lice sa velikim kistom. Ne sadrži šljokice, nije preintenzivan već daje licu zdravi sjaj. Metalic Highlighter - highlighter boje šampanjca. Ima metalik završetak, može se nadograđivati po potrebi i idealan je za svakodnevni make up. Lako se nanosi i poprilično je dugotrajan na licu.

 

Posljednja nijansa je Luminous Bronzer – ovaj bronzer sadrži sitne šljokice i odlično se slagao sa osunčanim tenom koji sam imala tokom ljeta. Za zimu mi je definitivno pretopao no tada ga mogu koristiti kao sjenilo zbog divne, smećkaste nijanse. Sva tri proizvoda u paleti izuzetno su laka za korištenje, lijepo se blendaju na licu sa ostalom šminkom i ne truse se. Uz to oduševljava me njihova postojanost na licu i pigmentacija. S ovom paleticom nikako ne možete pogriješiti ako se odlučite uvrstiti je u svoju make up kolekciju.



Rumenila su nešto što obožavam sakupljati i koristim ih kod svakodnevnog šminkanja. Ovdje sam pisala o svojoj kolekciji rumenila koja se s vremenom samo povećava, J a ovo ljeto najčešće sam posezala za Clinique Cheek Pop rumenilom u nijansi 02 Peach Pop. Radi se o divnom, koraljnom rumenilu koje se idealno slaže uz osunčani ten. Lako se blenda uz minimalno trušenja kada ga pokupim kistom. Na mojim obrazima je zaista dugotrajan i licu daje lijepu boju. O njemu neću previše duljiti jer sam ga ovdje recenzirala uz još jednu nijansu pa možete pročitati moje dojmove.



Za kraj sam izdvojila tekući mat ruž koji me oduševio svojom teksturom nakon prvog isprobavanja. Radi se o Lancome Matte Shaker ružu koji me podsjeća na lagani lip stain kojeg uopće ne osjetim na usnama tokom dana. Jednostavan je za korištenje, dugotrajan i izuzetno ugodan što je rijetkost kod mat ruževa. Ne isušuje usnice nakon cijelog dana što ga nosim, a pigmentacija mu je odlična. 


Ovdje možete vidjeti kako izgleda nijansa 270 Beige Vintage na mojim usnama i pročitati cijelu recenziju. Ovo je svakako jedan od najčešće korištenih ruževa iz moje kolekcije i imate moju preporuku za ovu nijansu.


I došli smo do kraja mojih dekorativnih favorita za ljeto 2019. Iako sam se šminkala minimalno ovo su proizvodi koje sam najčešće koristila i koji su mi se pokazali odličnima. Koji su vaši trenutni favoriti kada se radi o šminki?

Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta.





You Might Also Like

2 comments

  1. Tvoji favoriti izgledaju divno, ne mogu da verujem da ni jedan od tih proizvoda nisam probala 🤔 Moji favoriti sto se lica tice su Farmasi CC krema i njihov Teracota puder - iluminator i rumenilo u jednom, NYX rumenilo za konture u nijansi Taupe, za usne tu su NYX mat ruz u nijansi "Whipped Caviar" i Imapala olovka za usne. Za oci Avon Genius 5u1 maskara koja je nadmasila sva moja ocekivanja a sto se senkica tice - nisam imala vremena da sminkam oci tako da tu favorita nemam. Ovo su ujedno proizvoji koje koristim skoro svakodnevno i osnovna postava zasvaku priliku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ne znam kako, ali ni ja nisam isprobala niti jedan od tvojih favorita. :)
      Svakako ih pišem u bilježnicu i nadam se da ću imati prilike isprobati neke od njih.

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe