BY TERRY Terrybly Densiliss Blush - 4 Nude Dance

21:36

Kutak-srece-BY-TERRY-Terrybly-Densiliss-Blush-Nude-Dance-Notino-hr

Danas vam donosim recenziju jednog od najluksuznijih proizvoda na našem blogu do sada. Kao što možete vidjeti iz naslova, radi se o By Terry Terrybly Densiliss rumenilu. U mojoj kolekciji ima podjednako drogerijskih i high end proizvoda, te me veseli pisati o obje skupine proizvoda. 


Voljela bi zaobići raspravu oko toga kome je što prihvatljivo odnosno preskupo. Svatko poznaje svoje mogućnosti i cjenovni rang proizvoda u kojem kupuje. Ja do sada nikada nisam pisala o proizvodima kao “nešto što morate imati” ili da postoje proizvodi “bez kojih ne mogu živjeti”, jer je to vrlo individualno za svaku osobu. Ovaj proizvod sam recenzirala objektivno kao i sve druge, no svakako sam uzela u obzir njegove značajke u odnosu na cijenu. Logično, moja očekivanja su bila veća nego kod npr. drogerijskih rumenila.

Kutak-srece-BY-TERRY-Blush-Nude-Dance-Notino-hr

Kutak-srece-Terrybly-Densiliss-Blush-Nude-Dance-Notino-hr

Nakon kraćega uvoda, krenimo sa recenzijom samog rumenila. Prvo bih spomenula njegovu ambalažu, iako inače tom dijelu posvećujem najmanje riječi. Meni je kod ambalaže proizvoda bitno da je koliko - toliko izdržljiva, da se npr. ne otvara u kozmetičkoj torbici, a inače volim minimalistička pakiranja. A ono što me je oduševilo kod ovog rumenila je upravo njegovo pakiranje. Kao što možete vidjeti na slici, rumenilo dolazi u duploj kartonskoj kutiji te je umotano u baršunastu košuljicu. Pakiranje samog rumenila je metalno, visokog sjaja (te sklono priljanju), a najzanimljivije je to da je vrlo teško. Unutra se nalazi i ogledalce te mali kistić kojega nisam niti pokušavala koristiti.

Kutak-srece-BY-TERRY-Terrybly-Densiliss-Blush-Notino-hr

Kutak-srece-BY-TERRY-Nude-Dance-Notino-hr

By Terry nema puno rumenila u svojoj ponudi, zapravo ovo je jedino klasično mono rumenilo (ostala su u obliku dua ili palete). Terrybly Densiliss dolazi u ukupno 5 nijansi, a moje je u nijansi 4 Nude Dance. Ja sam svoj primjerak nabavila na Notinu, gdje su dostupne ukupno 3 nijanse. Nijansa Nude Dance je prekrasna pepeljasto roza. Vjerujem da bi odgovarala svim srednje svijetlim tonovima kože. Rumenilo ima 6 grama.

Kutak-srece-BY-TERRY-Terrybly-Densiliss-rumenilo-Nude-Dance-Notino-hr

Kutak-srece-BY-TERRY-rumenilo-Terrybly-Densiliss-Blush-Nude-Dance-Notino-hr

Tekstura rumenila je zaista divna, vrlo je svilenkasta i mekana, a začudo uopće se ne trusi. U početku mi je trebalo vremena da se naučim raditi sa ovim rumenilom jer je iznimno pigmentirano. Potrebno ga je postepeno nadograđivati, naravno ukoliko želite lijepe prirodne prijelaze i umjereno naglašene jagodice. Preporučila bih vam korištenje kista koji nije previše zbijen. Blenda se vrlo lako i daje koži svjež i podatan izgled. Želim skrenuti pažnju i na njegov divan uzorak, pošto nije bilo lako umočiti kist u njega prvi put.

Kutak-srece-blush

Kutak-srece-BY-TERRY-Terrybly-Densiliss-Blush-Nude-Dance-swatch-Notino-hr

U usporedbi sa drugim rumenilima koje imam u kolekciji, nijansom mu je najbliži Kiko trio blush u nijansi 05. Na swatchu sam pomiješala drugu i treću nijansu (tamnije dvije). Po pigmentaciji i trajnosti na licu se nažalost ne mogu mjeriti. By Terry rumenilo je zaista postojano cijeli dan, odnosno traje toliko koliko i vaša tekuća podloga. To napominjem u svakoj recenziji rumenila, a naravno ovisi i od vašeg tipa kože (na masnijoj koži brže izblijede praškasti proizvodi).

Kutak-srece-BY-TERRY-Terrybly-Densiliss-Blush-Nude-Dance-face-swatch-Notino-hr


Sve u svemu, ovo rumenilo je jednostavno wow. Od nijanse, teksture do pakiranja... Nema stvari koju bih promijenila na njemu. Također vjerujem da će se jako sporo trošiti zbog odlične pigmentacije, kao i zbog toga što se ne trusi. Moja očekivanja su ispunjena i u odnosu na njegovu cijenu iako naravno postoje i jeftinija, jednako dobra rumenila.


Kako se vama čini ovo rumenilo i jeste li možda isprobale neki drugi By Terry proizvod? 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe