FAVORITI #4

18:16


Iako se u ljetnim mjesecima rjeđe šminkam i pustim koži da diše što je više moguće, svejedno koristim dekorativne proizvode kada se spremam za posao. U zadnje vrijeme posežem za nekoliko istih proizvoda koji mi odgovaraju i njih sam htjela podijeliti s vama. 



Započinjem sa ovom Golden Rose Sculpting paletom koja je dio njihove Metals kolekcije. Radi se o paleti koja sadrži nijansu za konturiranje, rumenilo i highlighter. 
Osim što su sve nijanse pogođene za moj svijetli ton kože, paleta sadrži i ogledalo koje može poslužiti za nanošenje cijelog make up-a u nedostatku većeg. Nijansa koja me najviše oduševila je ona za konturiranje. Riječ je o svijetlo smeđoj boji koja nije niti pretopla niti prehladna. Pigmentirana je, ne trusi se previše i lako se blenda. 
Highlighter je izrazito pigmentiran, sa perla odsjajem. Ne sadrži šljokice i može se nadograđivati ovisno o tome koliko želite sjajiti.Također može poslužiti i kao sjenilo. 
Iako rumenilo koristim rjeđe od ostale dvije nijanse iz palete svejedno mi se sviđa zbog breskvasto ružičaste boje koja pristaje mojem tenu. Više o ovoj paleti možete pročitati u ovom postu. 
Meni se bronzer u njoj toliko sviđa da u zadnje vrijeme koristim samo njega za konturiranje. Svakako imate preporuku za kupnju ove palete.



Kod svakodnevnog šminkanja najčešće izostavljam sjenila za oči zbog nedostatka vremena za blendanje i kombiniranje nijansi. No ovo tekuće metalik sjenilo u nijansi 104 Sun Kiss je toliko jednostavno za korištenje da mi se svidjelo na prvu. Zbog toga se među mojim favoritima našao se još jedan Golden Rose proizvod iz Metals kolekcije.


Nanosim ga spužvastim aplikatorom na kapak i nakon toga utapkam vrhom prsta. Ponekad koristim i kist za blendanje, no on zaista nije potreban jer se sjenilo može vrlo lako nanijeti samo sa prstom. Sjenilo je mokro dok ga nanosim, a nakon što se osuši ne mrda sa očiju cijeli dan i ne skuplja se u pregibu kapka što je veliki plus. Nijansa je bogata bakreno zlatna sa metalik odsjajem. Idealna je za večernje ljetne izlaske jer super izgleda u kombinaciji sa preplanulim tenom. 


Nedavno sam ovdje recenzirala odličnu maskaru koji mi je trenutno favorit, no prije nje svakodnevno sam koristila Mac In Extreme Dimension Lash maskaru. Bila je dio  božićnog seta sa olovkom za oči te duo sjenilom no može se kupiti i individualno.


Zaista nisam očekivala previše od nje, no pokazala se kao odličnom za uvijanje trepavica i volumen. Četkica joj je poprilično velika, gumena i zbog svog dizajna lako obuhvati sve trepavice i podigne ih. Formula nije premokra niti pregusta i ne slijepi trepavice već ih učini bogatijima i dužima. Izrazito je crna i s njom se može postići dramatičan izgled. Nije za ljubitelje prirodnog izgleda jer već sa jednim slojem nadogradi trepavice koje postanu duge, uvijene i bogate. Ne trusi se i moje trepavice drži uvijenima cijeli dan.



Makeup Revolution Ingot highlighter u nijansi Rose Gold jedan je od mojih omiljenih. Dolazi u jednostavnom plastičnom pakiranju, zanimljivog izgleda u stilu zlatne poluge. Dolazi u ukupno tri nijanse, uz Rose gold postoji još i zlatna nijansa Gold te hladna srebrnkasta nijansa Platinum


Količina od čak 12 grama trajati će mi doslovno vječno, a nijansa je toliko divna da mi neće ubrzo dosaditi. Tekstura mu je pod prstima kremasta, a kada se nanosi kistom ostavlja divnu boju šampanjca sa roskastim česticama. Ima srebrni odsjaj, a na licu izgleda prirodno i stopi se sa ostatkom make up-a. Lako se blenda i ne izgleda nejednako nanešeno. Trajnost mu je odlična i ne blijedi tokom dana. Mislim da bi najviše odgovarao osobama srednje puti.


Kao velika zaljubljenica u mat ruževe uvijek sam u potrazi za novim nijansama i formulama. Makeup Factory ima zaista kvalitetne mat ruževe, a meni se posebno dopala nijansa 84 Toxic Violet.


Iva je već pisala o ovim odličnim ruževima ovdje i ovdje. Tekstura ovog ruža toliko je lagana da ga uopće ne osjetite na usnama. Već sa jednim nanosom dobijem potpunu prekrivnost i toliko je pigmentiran da se ne mora nadograđivati. Suši se u potpuni mat no ne zateže usne i ne isušuje ih. Ima klasičan spužvasti aplikator sa kosim završetkom kojim bez problema možete precizno nanijeti ruž uz rubove usnica. Boja ovog ruža neobična je i nesvakidašnja. Radi se o hladnoj ljubičasto ružičastoj nijansi koja na svakome izgleda drugačije no pristaje i svijetlim i tamnim tonovima kože. 



I za kraj u mojim se favoritima našao i jedan  Essie lak za nokte u nijansi Fiji. U posljednje vrijeme sviđaju mi se svijetle boje na noktima. Fiji je nježno ružičasto, mliječno bijela nijansa koja, moram priznati, nije jednostavna za nanošenje.


Da bi dobila potpunu prekrivnost bez onih linija koje ostaju od poteza kista moram nanijeti tri sloja. I to naravno, moram sačekati između svakog sloja da se dobro osuši kako sljedeći nanos ne bi pokvario prethodni. Formula mu je kremasta i rijetka u isto vrijeme i zbog toga se teže nanosi. No bez obzira na sve poteškoće kod nanošenja ova nijansa mi se veoma sviđa. Na noktima izgleda elegantno i uredno (ako se precizno nanese).

 

Kako vam se sviđaju moji dekorativni favoriti? Jeste li isprobale neke od njih?
Koji su vaši omiljeni proizvodi koje najčešće koristite?


Šaljem vam pozdrave i puse! 

You Might Also Like

2 comments

  1. Divne fotke, kao i uvijek. Nijanse također, swatchevi me mame na kupovinu! 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Ako se odlučiš za kupnju bilo kojeg proizvoda sigurno nećeš pogriješiti. Meni su svi zaista odlični. :*

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe