Sachajuan: Ocean Mist šampon i regenerator

10:32

kutak-srece-sachajuan-notino_hr

Kada se radi o mojoj njezi kose uvijek se držim onoga manje je više. Pokušavam ne opterećivati kosu sa hrpom preparata i ne prati je prečesto. S druge strane, volim isprobavati razne šampone i uvijek sam u potrazi za onim idealnim koji će mi pružiti volumen i potrebnu njegu.
                                              



kutak-srece-notino_hr-ocean-mist-shampoo-conditioner

Kada sam čula za brend Sachajuan i filozofiju kojom se vode njegova dva osnivača Sacha Mitic i Juan Rosenlind znala sam da želim isprobati neke od njihovih proizvoda. Glavna misao ova dva cijenjena i iskusna frizera je kako njegu kose učiniti što jednostavnijom, a učinkovitom. Sam dizajn ambalaže je minimalistički i predstavlja njihovo razmišljanje kako kosa može biti prekrasna uz minimalno proizvoda. Cilj im je prikazati kosu u najboljem mogućem svijetlu samo uz pomoć šampona, regeneratora i posebnih tretmana ukoliko je to potrebno.

kutak-srece-sachajuan-ocean-mist-shampoo-notino_hr

Ocean Mist linija koju sam ja testirala sadrži Ocean Silk tehnologiju koja se bazira na ekstraktima dvije morske alge koje pomažu održati kosu njegovanom i lijepom. Šampon i balzam dolaze u pakiranju od 250ml što je skromna količina kada se radi o proizvodima za kosu.

kutak-srece-sachajuan-shampoo-ocean-mist-notino_hr

Ocean Mist šampon daje kosi strukturu, volumen i jača ju od vlasišta do vrhova. Namijenjen je za sve tipove kose. Regenerira i hrani kosu.

Moji utisci:
Ja ga koristim posljednja dva mjeseca u kombinaciji sa regeneratorom iz iste linije. Kosu perem svaka dva do tri dana. Redovito koristim lak za kosu i šampon za suho pranje pa mi je bitno da je šampon dovoljno jak kako bi uklonio svu nečistoću. Ovaj je dovoljno snažan za temeljito pranje kose. Lijepo se pjeni i ostavlja kosu čistom i škripavom. Miriše na muški parfem i iznenadilo me koliko se dugo nakon pranja taj miris osjeti. Ja sam inače ljubitelj muških parfema pa mi se to jako sviđa. Nisam primijetila da mi iritira ili isušuje tjeme s čime inače znam imati problema. Ne otežava mi kosu nego je čini lepršavom i podatnom. Nakon što osušim kosu ona je sjajna i mekana.

kutak-srece-sachajuan-conditioner-ocean-mist-notino_hr

Ocean Mist regenerator za volumen osigurava lako raščešljavanje kose i pruža joj potrebnu hidrataciju. Štiti kosu od oštećenja te poboljšava njenu strukturu. Namijenjen je za sve tipove kose.

Moji utisci:
Za zaštitu i njegu kose volim naizmjenično koristiti balzame, maske i ulja. Ono što me oduševilo kod ovog regeneratora je to koliko je lagan. Kada ga nanesem na kosu nemam onaj osjećaj glatke, svilenkaste kose koja klizi kroz prste kao kod većine balzama koje sam isprobala. Miris mu je jednak šamponu, samo intenzivniji. Ne masti mi dodatno kosu, a osjećam kako je mekana i hidratizirana. 
  

kutak-srece-sachajuan-ocean-mist-conditioner-notino_hr

Danima kada mi je kosa beživotna i treba joj dodatnog volumena kombinacija ova dva proizvoda pokazala se dobitnom. Nakon pranja kosa mi je mekana i glatka, a miriši prekrasno. Šampon odlično očisti tjeme no nije toliko agresivan da bi ga isušio. Trenutno sam u periodu kada nemam problema sa prhuti, a korištenje ovog šampona nije ju izazvalo. Iako je Ocean Mist linija namijenjena svim tipovima kose mislim da bi najviše odgovarala onima sa tankom i dugom kosom koja se brzo zamasti i postane teška. Teško mi je govoriti o nekom ekstra volumenu, pogotovo kroz nekoliko dana ali trenutni učinak je zaista vidljiv. Kada osušim kosu fenom ona je lagana (ne naelektrizirana) i izgleda zdravo i njegovano. U prilog mi zasigurno ide i to što ju nikada nisam tretirala bojom. Kada koristim peglu ili figaro redovito u zaštitim sredstvom protiv topline. Sachajuan proizvodi dostupni su na Notino web shopu.

kutak-srece-notino_hr-sachajuan-ocean-mist

Jeste li isprobali nešto od ovog  brenda? Koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu?
Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta.

kutak-srece-ocean-mist-sachajuan-notino_hr-shampoo-conditioner


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe