Noviteti u mojoj rutini njege kože

09:39


Kutak-srece-rutina-njege-koze

Prošle godine ste na našem blogu, u otprilike isto ovo doba, mogle čitati post o mojoj rutini njege kože u 5 koraka. Iako je to bila rutina kojom sam bila i više nego zadovoljna, s vremenom sam željela isprobati neke nove proizvode te ujedno lagano nadograditi svoju njegu. Tako da je ovaj post svojevrsni update i dojmovi o novim proizvodima koje koristim.


Moj tip kože se nije značajno promijenio, i dalje je kombiniran, kao što je dehidracija i dalje moj najveći problem. U zimskim mjesecima su mi stoga jako prijale nešto teže i hranjivije kreme. Nos mi se često zasija, a pore nenormalno brzo začepe. Također na ostatku lica imam nešto nepravilnosti, tako da težim tome da čim više ujednačim ten te ga držim čistim i hidratiziranim.

Odmah na početku, znam da će nekima ovo izgledati kao ogromna količina proizvoda. Naravno, ne koristim sve ove proizvode istovremeno, neki od njih su u svakodnevnoj upotrebi, dok neke koristim par puta tjedno, a druge tek par puta mjesečno. Opet sam grupirala proizvode prema redoslijedu kojim ih nanosim tako da vam bude lakše pratiti.

Šminku i dalje uklanjam omiljenom Bioderma Sensibio micelarnom. U zadnje vrijeme sam primjetila da se micelarne nepravedno prozivaju kao nešto što bi trebalo izbjegavati u širokom luku, a s čime se nikako ne slažem. Micelarne funkcioniraju kao svojevrsni „sapun“ (čistač/odstranjivač) i na taj način otapaju šminku, što znači da ih obavezno treba ispirati i nipošto ne puštati na licu. Iz tog vidika definitivno ne bi trebale izazivati nikakve probleme, no neke micelarne su više agresivne od drugih i mogu izazvati peckanje ili nadražiti kožu, pogotovo osjetljivo okoloočno područje. U tom dijelu se slažem da svaka micelarna nije dobra. Također, ja ne podnosim razmazivanje maskare i ruževa po licu nekakvim čistačem "na suho" ili tokom umivanja pod vodom. Tako da sam za taj dio i dalje sto posto vjerna micelarnoj, dok sam za ostatak lica uvela jedan novitet. 
Kako bih isušivanje kože svela na minimum, koristim L'occitanov uljni čistač o kojem sam pisala ovdje. U postu možete pročitati zašto mi ne odgovara za skidanje maskare, ali i moj ukupan vrlo pozitivan dojam. 
Za umivanje i dalje preferiram vrlo nježne čistače. Trenutno koristim odličan Ren Centifolia gel za čišćenje. Iako sam do sada izbjegavala izdvajati neke veće količine novca za proizvode koji se ispiru, moram priznati da je to ovaj gel promijenio. Pošto je iznimno nježan i lagan imam osjećaj kao da se niti ne umivam nekim sredstvom, a opet mi odlično očisti lice. Otpisala sam sve proizvode koji ostavljaju onaj škripavi zategnuti osjećaj i mislim da mi je taj korak iznimno pomogao u borbi protiv dehidracije. 
Moj Foreo luna play divnim čudnom i dalje radi, iako očekujem da bi mogao izdahnuti svakog trenutka. Svakako ga planiram zamijeniti verzijom koja se može puniti.

Kutak_srece_Bioderma-Sensibio-Loccitane-Ren-Foreo

Kutak_srece-Loccitane-Immortelle-Oil-Make-up-Remover

Kutak_srece-Ren-Centifolia-Cleansing-Gel

Kutak_srece-Foreo-Luna-Play

Nakon skidanja šminke ili jutarnjeg umivanja koristim ova tri proizvoda. Skintegrin Nectar mi je još uvijek donekle novitet, a trenutno koristim isključivo njega pored nekoliko tonika koje imam, što govori dovoljno. Iako je za ovaj tip proizvoda najteže ciljano primijetiti njihovu efikasnost, ja vjerujem da Nectar mojoj koži donosi isključivo benefite. Mogu zaključiti da igra vrlo bitnu ulogu u borbi protiv dehidriranosti. 
Još jedan Skintegrin proizvod je Superba C kojeg koristim u svrhu borbe protiv nepravilnosti, neujednačenog tena, kao i prvih znakova starenja. O njemu je Karmen pisala post ovdje, pa svakako bacite oko ukoliko vas zanima njegov detaljniji opis. Uz njega definitivno vidim promjenu na koži što se tiče nepravilnosti, a također sam primijetila da koža ima zdravi sjaj, zategnutija je i glatka. Superbu najčešće nanosim ujutro, nakon nje se špricnem Nectarom, nanesem hidratantni serum i obavezno zaključim spf-om. 
Hidratantni serum kojeg i dalje obožavam je Biodermin Hydrabio. Zbog toga je i zaslužio svoju zasebnu recenziju ovdje. Uvijek ga nanosim na vlažnu kožu (nakon Nectara) kako bi „zaključao“ tu vlagu i upio se duboko u kožu. Jako volim i njegovu gelastu teksturu zbog koje je odlična podloga za make up, ali prvenstveno sam oduševljena hidratacijom koju pruža.

Kutak_srece-Skintegra-Nectar-Superba-C-Bioderma-Hydrabio-serum

Kutak_srece-Skintegra-Nectar-Toner

Kutak_srece-Skintegra-Superba-C-serum

Kutak_srece-Bioderma-Hydrabio-Serum

Što se tiče krema za lice, pronašla sam dvije koje su me neočekivano oduševile. Do sada sam od brenda Bocassy (koji je inače hrvatski brend) isprobala micelarnu i tonik koji mi nisu odgovarali, tako da su ove dvije kremice bile pravo osvježenje. Za dan koristim laganu dnevnu kremu Resilience & Recharge, a kao noćnu njegu Creme Hydratante De Nuit. Obje kreme imaju odličan sastav i vrlo su hranjive. Iako su nešto masnije (pogotovo noćna), izuzetno su hidratantne i prodiru duboko u kožu te ne stoje na licu kao što to zna biti slučaj sa kremama tog tipa. Ukoliko imate sličan tip kože kao ja, toplo vam preporučam ove kreme. 
Okoloočna krema koju trenutno koristim je Clinique All About Eyes Rich. Kako sam primijetila da mi je okoloočno područje u zadnjih par mjeseci postalo prilično suho i tanko odlučila sam se pronaći kremicu koja će takvo stanje popraviti. Naišla sam na dosta preporuka upravo za ovu kremu i moram priznati da je ispunila moja očekivanja. Inače je gušće konzistencije i pomalo masna, ali unatoč tome vrlo se brzo i lako upija u kožu. Također djeluje protiv natečenosti i tamnih krugova. Ps. Trenutno je snižena na Notino web shopu što je super prilika ukoliko ste u potrazi za novom okoloočnom kremom. 
Ren Evercalm noćni balzam je proizvod koji me možda i najviše spasio od dehidracije u cijeloj rutini njege kože. Koristim ga dva do tri puta tjedno (pogotovo o kada sam izložena vjetru i hladnoći). Kožu intenzivno hrani odličnim sastojcima te pomaže obnoviti i ojačati zaštitni sloj kože. O njemu ćete zasigurno moći čitati i zasebnu recenziju.

Kutak_srece-Bocassy-Ren-Clinique-All-About-Eyes-Notino_hr

Kutak_srece_Clinique-All-About-Eyes-Rich-Notino_hr


Kutak_srece-Bocassy-Clinique-All-About-Eyes-Notino_hr

Kao povremenu dodatnu njegu koristim ovih nekoliko proizvoda. Skintegrin Lumion koristim dva do tri puta tjedno u svrhu kemijske eksfolijacije kože. Značajno mi je poboljšao teksturu kože te ujednačio ten. Vrlo bitno mi je to što me nimalo ne isušuje, štoviše nakon korištenja se ujutro budim sa svježim i blistavim tenom. 
Dva Melvitina proizvoda koje koristim su ulje ruže i hidratantna maska od ruže. Ulje nije premasno i lijepo hrani kožu, a čak mi je ugodan i njegov miris iako inače ne volim miris ruže u kozmetici. Nekada želim malo „odmoriti“ kožu pa ga nanesem samog nakon seruma te još jednom pošpricam lice Nectarom. Hidratantne maske sam nekako prestala koristiti (pogotovo one jednokratne koje sam prije trošila nenormalno) iz razloga što me ostali proizvodi dovoljno hidriraju i ne primjećujem više ljuskanje i perutanje kože koje me je prije mučilo. Ipak Melvitinu masku držim u kupaonici na dohvat ruke tako da se sjetim koristiti je s vremena na vrijeme. 
Maske za čišćenje sam također značajno reducirala jer sam shvatila da su mi zapravo preagresivne. Madara ima odličnu crnu masku na bazi ugljena, koja za razliku od ostalih maski tog tipa uopće ne isušuje ili zateže. Koristim je par puta mjesečno kada si priuštim mali spa tretman.

Kutak-srece-Skintegra-Melvita-Madara

Kutak_srece-Madara-Smart-Mask

Kutak_srece-Skintegra-Lumion-Liquid-Exfoliator

Kutak_srece-Melvita-Huille-De-Soin-Visage-Rose-Oil

Kao što sam u prošlom postu o kompletnoj rutini njege kože također spomenula što koristim za usne, tako ću to napraviti i ovog puta. Možete primijetiti da su dva od tri proizvoda ostala ista. Melvitin balzam je čak isto pakiranje (bez brige nije se pokvario, osušio ili slično), Nuxe stick sam potrošila nekoliko komada, a balzam u teglici mi je novitet (kupila sam ga nakon što mu je poboljšana formula). Najučinkovitiji je svakako Nuxe balzam u teglici, a stik najpraktičniji.

Kutak_srece-Melvita-Nuxe-Reve-De-Miel

Kutak_srece-Melvita-Nectar-De-Roes-Nuxe-Reve-De-Miel


Ukoliko ste stigle do kraja posta, iskreno vam hvala na čitanju! Zanima me koristimo li neke iste proizvode i kako se vama čine?

You Might Also Like

4 comments

  1. Odlična rutina, stvarno si je lijepo razradila, ja još radim na svojoj. Super post! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Slažem se, treba vremena da pronađeš proizvode koji ti odgovaraju, kao što se i stanje kože vremenom mijenja. :)

      Izbriši
  2. Pa i ti koristis dosta proizvoda za njegu i lijepo si poslozila svoju rutinu. Nije lako u moru proizvoda pronaci one koji nam savrseno odgovaraju. Slazem se s tobom sto se tice micelarnih otopina, ja ih isto koristim za uklanjanje sminke a nakon toga jos ocistim lice sa Foreom i gelom. Mislim da je problem sto ih neke osobe ne ispiru. Sto se tice Forea ja imam Luna Fofo i obozavam ju, druge nisam probala ali vjerujem da su svi odlicni. I vec sam ti rekla ali meni su ove Bocassy kreme bas dobre, to nam je isto zajednicko. Skintegru nisam probala jer koristim The Ordinary a mislim da imaju proizvode slicne namjene pa ne znam kuda bih jos i njih ugurala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U principu, težim tome da ne koristim previše proizvoda istovremeno, teško da ću doseći neki minimalizam, ali pokušavam ne gomilati proizvode. Foreo je zakon, jedino me ta cijena nenormalno odbija od kupovine punjivog. Ja često želim isprobati hrpu novih proizvoda, ali realno koža je jedna. 😂😂

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe