Razmazi se uz L’OCCITANE

22:42



Njegu kože sam nekada shvaćala kao obavezu, ali s vremenom sam se naučila uživati u tome. Tko se još voli razmaziti se malim beauty ritualima? Danas vam pišem o dva L'occitane proizvoda u kojima ja uživam.



U zadnje vrijeme, osim standardno dobre Biodermine roze micelarne, privlače me neki novi proizvodi za skidanje šminke. Posebno kako je zahladilo, moja je koža sve više dehidrirana, tako da mi se uljni odstranjivač šminke činio kao odlična opcija. Ukoliko ste čitale moj post o Clinique rutini u tri koraka, znate da sa slavnim Take The Day Off balzamom za skidanje šminke nisam bila u potpunosti zadovoljna. Prvenstveno je to bilo zato što bi mi uvijek ušao u oči prilikom skidanja maskare.


Proizvod kojeg koristim dobra dva mjeseca je L'occitanov uljni odstranjivač šminke iz linije Immortelle. Riječ je o liniji na bazi smilja, koju Loccitane opisuje kao luksuznu, blagu i božanstvenu. Ulje inače dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom u količini od 200 ml. Svijetlo žute je boje i vrlo rijetke konzistencije. To me je pomalo iznenadilo, a zbog toga je potrebna doza spretnosti prilikom nanošenja. Miris mi nažalost ne odgovara, ne podsjeća me toliko na smilje i nije mi posebno ugodan.


Ulje se nanosi na suho lice i lagano umasirava u kožu te na taj način topi šminku. Ovaj proces je tako ugodan i opuštajući, pogotovo kako se ulje zagrijava pod prstima. Za lice su mi potrebne oko dvije pumpice i u potpunosti skida svu podlogu. Čak sam u nekoliko navrata prošla micelarnom i blazinicom po licu što je potvrdilo da nema nikakvih ostataka šminke. No, onda krećem skidati maskaru i make up sa očiju i tu nastaje problem. Probala sam čak sa cijelom jednom pumpicom po oku, pustila nekoliko trenutaka da ulje prvo otopi maskaru pa ga zatim umasirala, ali jednostavno ovim proizvodom maskaru nikako ne mogu ukloniti u potpunosti. Uz to, da ne govorim o tome da mi je ulje svaki put ušlo u oči koliko god pazila, te ništa ne bi vidjela narednih 10-ak minuta. Zaključila sam da je najbolje rješenje da prvo micelarnom skinem maskaru, a onda ostatak make upa ovim uljem. Moram napomenuti i kako se ulje uz dodatak vode pretvara u blagu mliječnu emulziju, a nakon ispiranja ne ostavlja nikakav masan trag. Koža bude jako mekana i nema osjećaja zatezanja. Još jedna odlična stvar kod ovog ulja je da s lakoćom otapa tekuće mat ruževe. To uvijek napravim blazinicom prije nego krenem s licem jer ne volim razmazivati šminku oko ustiju i stvarno mislim da je nepotrebno raditi toliko nereda.


Vezano uz sastav, iznenadilo me da je ulje zapravo u većem postotku suncokretovo ulje, dok je smilje pri kraju sastava, što znači da je i njegova količina proporcionalno puno manja. Sve u svemu, je li ovo ulje u potpunosti ispunilo moja očekivanja? Mislim da je jasno da nije. Šteta da nije uspješniji u uklanjanju maskare, no unatoč tome volim ga koristiti i jako mi paše na licu. L'occitane proizvode možete naći i na Notino web shopu.



INGREDIENTS: HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL** - PEG-40 SORBITAN PEROLEATE - ISOPROPYL ISOSTEARATE - CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE** - COCO-CAPRYLATE/CAPRATE - DI-PPG-2 MYRETH-10 ADIPATE** - HELICHRYSUM ITALICUM FLOWER OIL* - PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL** - PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE - PARFUM/FRAGRANCE – TOCOPHEROL**
*Ingredient from Organic Farming.
**Natural origin ingredients.


Obećala sam vam pisati o još jednom L'occitane proizvodu, a to je ova slatka kremica za ruke. L'occitane je definitivno prepoznatljiv po kremama za ruke u tubicama poput tempera. Ja sam ih probala nekoliko vrsta i super mi je imati jednu uvijek uz sebe u torbici, a pakiranje od 30 ml mi je jako praktično. Ova kremica je iz linije Arlésienne, koju krase nježni mirisi provansalskih cvjetova. Također je obogaćena karite maslacom te je nešto gušće teksture. Jako lijepo nahrani i zagladi ruke, a nije nimalo masna. Vrlo se brzo upija u kožu i ostavlja baršunasti osjećaj. Da se razumijemo, ovo nije kremica za ekstremno suhe ruke i neće zacijeliti ispucanu kožu, ali je dobra preventiva normalnoj koži ili trenutno isušenim rukama. Ja radim u uredu tako da mi jako odgovara da se brzo  upija i njena hidratacija mi je sasvim dovoljna, a miris je toliko divan i proširi se cijelom prostorijom. Za sada mi je ipak najdraža L'occitanova krema za ruke s bademom, ali obje stvarno toplo preporučam.


INGREDIENTS: AQUA/WATER - BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER - GLYCERIN - DIMETHICONE - CETEARYL ALCOHOL - GLYCERYL STEARATE - HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER - CROCUS SATIVUS FLOWER EXTRACT - VIOLA ODORATA FLOWER/LEAF EXTRACT* - VIOLA ODORATA LEAF EXTRACT - ROSA CENTIFOLIA FLOWER EXTRACT - COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL - HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL - BRASSICA CAMPESTRIS (RAPESEED) STEROLS - PEG-100 STEARATE - PHENOXYETHANOL - CETEARETH-33 - BENZOIC ACID - TOCOPHEROL - SORBITAN ISOSTEARATE - POLYSORBATE 60 - DEHYDROACETIC ACID - SODIUM HYDROXIDE - ETHYLHEXYLGLYCERIN - CITRIC ACID - SODIUM BENZOATE - POTASSIUM SORBATE - PARFUM/FRAGRANCE - CITRONELLOL - GERANIOL - COUMARIN.
*Ingredient from Organic Farming.


Koji su vaši omiljeni L'occitane proizvodi i što bi mi vi preporučile?


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe