Makeup Revolution Conceal & Define korektor & Tarte Shape Tape korektor: usporedba i recenzija

23:08


Ako volite i pratite svijet makeup-a zasigurno ste čule za jedan od najpoznatijih korektora na tržištu: Shape Tape od Tarte Cosmetics. Negdje sam pročitala da se jedan proda svakih 26 sekundi i da je zato Tarte uveo zabranu prodaje više od dva komada po jednoj osobi. Zvuči suludo i pretjerano? Nedavno je Makeup Revolution izbacio svoj novi korektor Conceal&Define kojeg mnogi nazivaju kopijom slavnog Shape Tape-a.
Korektor je jedan od mojih najdražih makeup proizvoda i zato sam nakon kupnje Tartovog korektora odlučila isprobati i Makeup Revolution Conceal&Define. Zanimalo me je li on zaista njegova jeftinija i pristupačnija verzija te koliko su zaista slični ovi korektori.
Na Notino web shopu možete pronaći 15 nijansi ovog korektora od 18 koje postoje. Ja sam se odlučila za dvije nijanse: C2 i C3. C2 namijenjena je za osobe svjetlijeg tona kože sa žutim podtonom dok C3 odgovara svjetlijim tonovima kože sa rozim podtonom. Znate da je teško izabirati nijanse preko interneta bez da ih isprobate na svojoj koži. Na sreću meni obje nijanse odgovaraju pošto imam neutralni podton. Često miješam različite pudere i korektore kako bih dobila najidealniju boju lica. Nijansa Tarte Shape Tape korektora kojeg imam je Light Sand i njegov podton je izrazito žut.
TEKSTURA:
Tekstura oba korektora poprilično je slična, gusta i kremasta, no lako razmaziva. Lako se blendaju kistom i beauty blenderom, no ja ih najčešće utapkam prstima, pogotovo Shape Tape koji se suši brže od Conceal&Define. 
DJELOVANJE:
Conceal&Define korektor ima dobru pokrivnu moć koja je srednja i može se nadograđivati. Ipak, nije toliko snažan da bi mogao parirati Shape Tape-u. Kada koristim Shape Tape dovoljno mi je nanijeti tri sitne točkice duž okoloočnog područja i početi blendati. Sa Conceal&Define mogu povući kratku liniju ispod oka bez straha da će izgledati suho kada ga setiram. Suše se u mat finiš tako da ako nemate problema sa masnom kožom nećete ih morati ni setirati.
Za korištenje oba korektora bitno je dobro hidratizirati područje koje prekrivate. Osobe koje imaju izrazito masnu kožu bolje će funkcionirati sa Tarte korektorom dok onima sa suhom kožom radije preporučam Conceal&Define. Nažalost, meni se Shape Tape dosta uvlači u borice iako ga setiram puderom u prahu. Kod Conceal&Define sam primijetila da se manje uvlači u borice i stoga mi je draži za korištenje na tom području. Nakon nanošenja oba korektora oksidiraju, no zaista blago.
Način na koji razne youtuberice koriste Shape Tape meni je nezamisliv jer ne mogu vjerovati kako tolika količina korektora može izgledati prirodno i dobro uživo. Ono što me odbija od njega je što morate naučiti kako raditi s njim i kolika količina će vam biti dovoljna za prekrivanje, a da ne izgledate kao hodajuća maska.
Što se tiče Conceal&Define korektora rad s njim je puno lakši. Kako mu je prekrivanje srednje lakše je dozirati količinu koju ćete nanijeti. Njega radije nanosim beauty blenderom dok za Tartov koristim prste. 
PAKIRANJE I KOLIČINA:
Iako je razlika u gramaži ova dva korektora velika, pakiranja su im poprilično slična. Oba dolaze u prozirnim plastičnim tubama sa velikim aplikatorima koji inače nisu tipični za korektore. Razlog tome je što se mogu koristiti i u svrhu konturiranja, tj. posvjetljivanja određenih dijelova lica. Ja ih nisam koristila u te svrhe jer nemam naviku nakon pudera nanositi dodatni sloj podloge i zamaskirati lice u potpunosti.
Tarte Shape Tape korektor ima čep sa uzorkom koji je prepoznatljiv za ostale Tarte proizvode što mu daje dojam luksuza i baš lijepo upotpunjuje moju kolekciju. 😊  Sadrži 10 ml, a rok mu je 6 mjeseci od otvaranja. Mislim da će meni trajati jako dugo jer ga koristim zaista minimalno.
Makeup Revolution Conceal&Define također ima elegantnu ambalažu sa rose gold čepom i naljepnicama. Ambalaža je od Tarte korektora manja za nekih 3 cm, a to je zato što sadrži i manje proizvoda - samo 3,4 ml. Na korektorima koje ja imam primijetila sam jednu nelogičnost, a to je da na nijansi C2 piše da korektor sadrži 0,14oz/4g dok na nijansi C3 piše 0,11 fl oz/3,4ml. Ne znam da li se radi o slučajnoj grešci ili su korektori proizvedeni u različitim turama ili nešto treće. Rok trajanja mu je 12 mjeseci od otvaranja.
CIJENA I DOSTUPNOST:
Znate da Tarte proizvodi nisu lako dostupni u Hrvatskoj zbog mogućnosti carine koja vas može neugodno iznenaditi. Ja sam odlučila riskirati kada sam ga naručivala sa njihovog službenog web shopa, a platila sam ga oko 190 kuna. Sreća je bila na mojoj strani i izbjegla sam carinu.
Makeup Revolution Conceal&Define dostupan je na Notino web shopu, a cijena mu je oko 40-tak kuna. Pored svake od nijansi piše vam je li proizvod na raspolaganju, kolike količine su dostupne ili ako trenutno nije na stanju. Sviđa mi se što se zalihe proizvoda poprilično često pune stoga nećete morati čekati predugo ako nema vaše željene nijanse.
ZAKLJUČAK:
Kada bih morala birati između ova dva korektora (što na sreću radim samo hipotetski 😊) moj glas bi išao Makeup Revolution Conceal&Define korektoru. Razlog tome je nešto lakša tekstura zbog čega je nanošenje i blendanje jednostavnije, a finiš koji ostaje je prirodniji. No, svakako uzmite u obzir odnos cijene i količine koji dobivate jer ovaj korektor zaista sadrži malo proizvoda u odnosu na ostale drogerijske korektore. Ne bih rekla da je ovaj korektor dupe za Shape Tape. Najsličnije što ovi korektori imaju su aplikator i tekstura. Tartov Shape Tape prepustila bi za profesionalno šminkanje, večernje izlaske i neke posebnije prilike gdje vam treba snažan korektor koji će prekriti i najjače podočnjake. Za svakodnevno korištenje Conceal&Define je svakako bolji izbor.
Ako ste isprobali ova dva korektora kakvi su vaši dojmovi? Što mislite koji korektor bi vama više odgovarao? Mislite li da je hype oko ova dva korektora opravdan?
Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta.

You Might Also Like

2 comments

  1. Sjajan post!Za Tarte korektore sam cula da ima jaku prekrivnu moc,a taj brend je jako kreativan i zbog toga mi se svidja,ali nazalost nisam imala priliku da ih isprobam.Trenutno koristim Bourjois radiance reveal concealer i preporucujem ga za isprobavanje :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) I meni je također Tarte kao brend vrlo zanimljiv, imaju odlične proizvode u prekrasnim pakiranjima. Što se tiče Bourjois korektora, imam ga i zaista je dobar. Kremast, lagan i ne isušuje okoloočno područje. Idealan je za ovaj ljetni period.

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe