Nakon godine i pol... što sam koristila od šminke; vraćam se bloganju?

00:04

Novi post je na blogu nakon gotovo godinu i pol. U tom razdoblju se izdogađalo  svašta nešto što život nosi, ali u principu uvijek sam razmišljala kako bi se voljela vratiti pisanju bloga. Zaista trenutno nemam ideju hoću li se aktivno nastaviti baviti blogom i Kutkom sreće kao nekada, ali ovo je nekakav prvi korak za kojega ćemo vidjeti gdje će me odvesti.


Kada sam razmišljala o čemu bi uopće napisala prvi post nakon ovoliko vremena odlučila sam se da to bude o proizvodima kojima sam se šminkala u zadnje vrijeme. Kako sam prestala pisati nisam više toliko vremena pridavala šminki, niti upola ispratila što je novo i u trendu. Nove proizvode sam kupovala blef, na temelju toga što sam pretpostavila da bi mi odgovaralo ili je nekada davno bilo na mojoj wish listi. Tako se trenutno u mojoj kolekciji nalazi možda četvrtina šminke koju sam nekada imala i zapravo sam puno zadovoljnija pošto sada trošim proizvode do kraja i najčešće tek onda kupujem nove. Ono što se nije promijenilo je da još uvijek volim kombinaciju drogerijskih i high end proizvoda, tako da sam i ovdje izdvojila takvu hrpicu.


Što se tiče podloge, primer koristim isključivo kada mi je bitno da mi šminka potraje dugo. Na dnevnoj bazi i za posao najčešće ne stavljam primer. A kada ga koristim, onda je to riječ o Benefitovom pearl primeru. Sviđa mi se zato što ima silikonsku teksturu koja zaglađuje pore i puder lijepo sjedne na njega. Sličan je Porefessional primeru, s time da je ovaj nije toliko mat i ima nešto suptilnih sjajnih čestica.

Moj omiljeni puder već duže vrijeme je Lancome Teint Idole Ultra Wear. Vrlo je lagan, a ima dosta dobru prekrivnu moć. Završetak je na koži satenski i djeluje jako prirodno i svježe. Baš zato mi je idealan za svakodnevno korištenje. Također ima dobru postojanost tokom dana. Drogerijska alternativa koju volim koristiti je Catrice True skin. Nešto je teži od Lancome pudera, ali meni u maloj količini baš dobro funkcionira na koži i lijepo izgleda tokom nošenja. Čula sam da su oko ovog pudera dosta podijeljena mišljenja (recimo Karmen se ne sviđa) ali ja sam zadovoljna njime.

Korektor u principu ne koristim često, ali znam ga na brzinu staviti isključivo na ključne dijelove lica. Super korektor za to mi je Loreal Infaillible. Ima dobru pokrivnu moć, a opet nije onako težak i suh kako to zna biti sa težim korektorima. Ipak, poželjno ga je setirati puderom u kamenu jer se zna uvući u borice i linije.

Puder u kamenu kojega sam možda i najčešće stavljala samostalno na lice je Nars Soft Velvet Pressed Powder. Na koži je krasan, onako baršunast i lagan, a ten lijepo ujednači i da mu malo boje. Još jedan plus je što na licu ne djeluje previše praškasto niti kada se nanese težom rukom, iako se najbolje stopi sa par šprica Macovog Fix+.

Rumenilo, bronzer i highlighter sam u zadnje vrijeme najmanje koristila, ali izdvojila bi Beca highlighter u nijansi Pearl (svjetlija, topla nijansa) i Macovo rumenilo u nijansi Gentle (roskasto sa zlaćanim česticama). Češće sam zapravo posezala za Tarte paletom u kojoj se nalaze svi ovi proizvodi, a posebno volim rumenilo koje se nalazi u njoj. Paleta mi je odlično poslužila i za brzo šminkanje očiju jer sam doslovno trebala tri nijanse (svjetliji i tamniji bronzer te highlighter) i sa njima bi ispao sasvim pristojan look.

Za obrve trenutno koristim naizmjenice dva proizvoda a to su L'Oreal brow artist i Mac Pro Longwear maskaru za obrve. I dalje su mi najomiljenije ovakve micro olovke za obrve jer njima mogu najpreciznije iscrtati obrve, bez da ih previše naglasim, nego da više iscrtam dlačice i popunim dijelove koji to trebaju. Naravno ima dana kada nemam vremena i volje za taj dio, a onda mi je sasvim dovoljno da Macovom maskarom pročešljam obrve. Pusti idealnu količinu pigmenta na obrvama i da im volumen te ih drži na mjestu tokom dana.

Što se tiče ruževa, nekako sam skroz promijenila ukus od onoga što sam prije nosila (bold mat ruževi). Naravno uz situaciju sa maskama nisam toliko niti posezala za njima. Uglavnom sada su to tamnije roza – nude nijanse, kremastog finisha. Ovdje možete vidjeti trio koji je najčešće u upotrebi: Charlotte Tilbury – Pillow talk, Mac – Mehr i L'Oreal No Hesitation.

Za kraj bi još izdvojila dvije maskare. Lancomova Monsieur big mi je možda i omiljena. Lijepo razdvoji trepavice i da solidan volumen. A meni skoro  najbitniji dio – ne preslikava se na kapke. Dosta slična joj je Zoeva Graphic lashes, čak imaju i slične četkice, iako je Zoevina nešto rjeđa tako da se često zamažem koliko god bila pažljiva.

To su otprilike moji to-go proizvodi u zadnje vrijeme što se tiče šminke. U planu imam napisati ovakav post i za proizvode za njegu lica. Iako sam u toj kategoriji potrošila puno više proizvoda u razdoblju od kada sam zadnji put pisala (žao mi je što neke dobre proizvode nemam trenutno na zalihi), ali i dalje je tu baš dosta proizvoda kojima sam zadovoljna i koje ću vrlo rado spomenuti. Također sam razmišljala posvetiti post i proizvodima koji mi nisu odgovarali ili ispunili moja očekivanja (takvi postovi su uvijek bili vrlo čitani) tako da se veselim novim temama koje me čekaju. Do sljedećeg puta, pozdrav!

You Might Also Like

2 comments

  1. Dobrodošla natrag!! I sama razmišljam o povratku bloganju, sebi za dušu..
    Proizvodi su prekrasni!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Baš to, malo pisanja za dušu. Stvarno je bio dobar osjećaj pretisnuti publish. Čekamo i tebe :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe