Tom Ford Lip Color Matte - Velvet Violet

23:13


Kutak-srece-Tom-Ford-Lip-color-matte-Notino-hr

Sjećam se kako sam još davnih dana čitala recenziju divnih Tom Ford ruževa kod Petre sa bloga The brush stash. Zapamtila sam koliko je pohvalila njihovu mat liniju, a tada sam mogla samo sanjati kako bi bilo posjedovati jedan takav ruž. Fast forward nekoliko godina unaprijed – evo i mene sa TF ružem u ruci (tj. na usnama).


Kao što Petra kaže, ja sam jedna od onih koji su „sucker“ za lijepom, elegantnom ambalažom i baš zato sam se u ovu zaljubila. I inače padam na minimalističina pakiranja, čistih linija, bez puno dekoracije. Ovaj ruž ima onu težinu u ruci i djeluje baš moćno.

Kutak-srece-Tom-Ford-Matte-Notino-hr

Kutak-srece-Tom-Ford-Lip-color-matte-lipstick-Notino-hr

Ono što je meni jako zanimljivo kod ovog ruža je da je pod različitim osvjetljenjem, skroz drugačiji - pravi kameleon. Tako naprimjer pod umjetnom svjetlošću do izraza dolazi bogati (pomalo drečavi) ciklama podton, pod slabijom svjetlošću na usnama izgleda zagasito ružičasto-crven, a pod dnevnom svjetlošću je najbliži ovome što vidite na slici. Neka vas ne iznenadi i to da na drugačijim tonovima kože može izgledati dosta različito, što je meni pomalo začuđujuće jer je to češći slučaj sa nude tonovima a ne „bold“ nijansama. U kombinaciji sa različitim svjetlom to rezultira time da ćete na internetu vidjeti swatcheve koji izgledaju skroz drugačije.

Kutak-srece--Lip-color-matte-Tom-Ford-Notino-hr

Na usnama je toliko lagan i ugodan, a moram priznati da to nisam doživjela niti s jednim drugim klasičnim mat ružem. Vrlo blizu po osjećaju na usnama je Givenchy Le Rouge Mat, no TF mi je ipak bolji. Dok se ne pogledam u ogledalo i zaboravim da ga nosim.

Kutak-srece-Tom-Ford-Lip-color-matte-ruž-Notino-hr

Na usne se nanosi gotovo savršeno. Potpuna pigmentacija se postiže već u prvom sloju, a istovremeno tako lijepo i lagano klizi usnama te ih uopće ne razvlači. Oblik ruža omogućava dosta precizno nanošenje tako da nije potrebno prvo obrubiti usne olovkom. Također se ne razlijeva izvan linije usana i ostaje točno tamo gdje ste ga nanijeli.

Kutak-srece-Tom-Ford-Lip-color-matte-swatch-Notino-hr

Odmah po nanošenju završetak je lagano kremast koji se s vremenom pretvara u satenski i ne onaj suhi zacementirani mat. To mi je možda i omiljena stvar kod ovog ruža. Bez problema izgleda odlično cca 8 sati nošenja. Preživjet će lagani obrok i piće, a kod mene najprije nestaje u kutovima usana.

Kutak-srece-Tom-Ford-Lip-color-matte-lip-swatch-Notino-hr

Nakon nošenja na usnama pušta lagani stain. Ukoliko ga recimo nakon jela obrišete maramicom usnice će ostati dosta obojane, te se lagano uvuče u linije usana. Nakon skidanja sredstvom svi tragovi se odstrane u potpunosti.

Kutak-srece-Tom-Ford-Mate-ruž-Notino-hr

Dolazimo do onog manje idealnog djela recenzije a to je cijena ovog ruža. Vjerujem da otprilike znate rang ovih ruževa, i da za jedan ovaj možete dobiti 3 Macova (drogerijskih možda i duplo). Naravno da ima najbolju formulu na svijetu i dalje ništa ne opravdava takvu cijenu. Moj savjet je Notino web shop. Ja sam ga tamo ulovila kada je bio snižen oko 30%, što se itekako osjeti pri takvom iznosu. Trenutno su snižene neke od nijansi iz klasične linije pa svakako bacite oko ukoliko su vam oni primamljivi.

Kutak-srece--Lip-color-matte-lipstick-Tom-Ford-Notino-hr


Toliko za ovu recenziju, voljela bih čuti koji je vaš omiljen HE ruž?


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe