Skintegra: Amphibian recenzija

23:06


Danas vam donosim recenziju gela za čišćenje Amphibian brenda Skintegra. Iako će neki reći da nije bitno kakvim proizvodima čistimo lice jer ih brzo isperemo vodom ja se ne bi složila. Čišćenje kao prvi korak u rutini njege lica je preduvjet za zdravu kožu.



Ono što me na prvu kupilo kod Amphibiana je odlična lista sastojaka. Ja nisam stručnjak kada se radi o sastojcima u kozmetici no neke osnove sam s vremenom naučila. Pratim što odgovara mojoj koži, a što ne. Ovaj gel ne sadrži SLS niti SLES  što su sastojci koji inače isušuju kožu, a mogu je iritirati. U njemu nećete naći sapun, alkohol niti abrazivne čestice. Nakon umivanja ovim gelom nemam osjećaj zatezanja i trenutne suhoće. Namijenjen je normalnoj do masnoj koži no pošto je iznimno nježan mogu ga koristiti i suhokošci.


Tekstura mu je vodenasto gelasta i poprilično rijetka. U dodiru sa vodom pretvara se u nježnu, mliječnu pjenicu. S lakoćom skida sebum koji mi se stvori preko noći i zbog toga ga obožavam koristiti ujutro. Temeljito očisti lice i ostavlja osjećaj svježine. Nije agresivan, ali odlično uklanja svu nečistoću sa lica. Koristim ga i u večernjoj rutini kao drugi korak, nakon što uklonim make up sa micelarnom. Nakon umivanja koža mi je mekana, glatka i spremna za nastavak njege.



Amphibian nema mirisa, parabena i sintetskih bojila. Dolazi u plastičnoj bočici, a dozira se pomoću pumpice. Za jedno čišćenje meni je dovoljno pola pumpice. Ponekada si dam oduška i istisnem cijelu pa obuhvatim vrat i predio kod ključnih kostiju (kada sam pod tušem). Amphibian koristim redovito više od pola godine i nisam imala nikakvih iritacija, koža mi nije bila isušena i nije mi uzrokovao prištiće. Koristim ga u kombinaciji sa Foreo čistačem i ne mogu biti zadovoljnija ovom kombinacijom.


Cijena mu je 119,00 kuna za 200 ml. Ja sam na svojoj drugoj bočici, ali definitivno ne i zadnjoj. Ne mogu sa sigurnošću reći koliko mi je trajao jer nisam isključivo njega uvijek koristila, ali dio je moje rutine od proljeća ove godine.



Jeste li isprobali već Amphibian? Koje su vaše omiljene umivalice?


Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta.














You Might Also Like

2 comments

  1. Amphibian nisam još isprobala, ali bih voljela. Umivalice dosta često mijenjam, a od dražih koje sam do sada koristila su mi CV pjena za umivanje, Greengirl, Soul Tree Kayla Ayurveda gelovi za umivanje kao i Avéne i Melvita (od njih sam isprobala samo testere) , ali uzela bi i puno pakiranje jer su dojmovi jako dobri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim mijenjati i isprobavati nove umivalice, a kada mi se neka posebno svidi (kao što je slučaj sa Amphibianom) onda ponovim kupnju. Od ovih koje si nabrojala bi voljela isprobati Greengirl umivalicu jer sam čula dosta pozitivnih reakcija o njoj i mislim da bi odgovarala mojem tipu kože.

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe