Mac bronzing powder - matte bronze

23:54

Kutak-srece-mac-cosmetics-bronzing-powder_notino_hr

Bok svima, nakon nekog vremena na blogu imamo opet recenziju jednog bronzera - Mac Bronzing Powdera u nijansi Matte bronze. Iako sam više fan rumenila, volim isprobavati nove bronzere i proizvode za konturiranje. Mac proizvode dosta volim te me je privukao upravo njihov mat bronzer. 

Bronzer dolazi u 4 nijanse: Golden, Matte bronze, Refined golden i Bronze, a sve su dostupne na Notino web shopu. Ja sam se odlučila za mat nijansu jer osim highlightera, općenito radije biram mat proizvode. U odnosu na ostale bronzere koje posjedujem ova nijansa je prilično tamna i hladna. Dakle niti malo ne vuče na narančasto ili crveno, već kao da ima nešto sivog podona u sebi. Zbog ovoga je idealna kao nijansa za naglašavanje kontura lica, a ne kao nijansa kojom ćete utopliti lice. Unatoč tome što je nijansa hladna i neutralna, na licu ne izgleda blatno niti neprirodno. Pakiranje je klasično, od čvrste plastike te sadrži 10 grama. Unutra se nalazi i ogledalo.

Kutak-srece-mac-bronzing-powder_notino_hr

Kutak-srece-mac-bronzing-powder-matte-bronze_notino_hr

Na swatchu možete primjetiti da je nijansa prilično tamna. Za usporedbu moja nijansa pudera kod Maca je NW15. Bez obzira na to, ukoliko se postepeno nadograđuje na licu bronzer uopće ne djeluje pretamno ili umjetno. Nijansa je zapravo ono što mi se najviše sviđa kod ovog bronzera.

Kutak-srece-mac-cosmetics-bronzing-powder-matte-bronze_notino_hr

Kutak-srece-mac-cosmetics-bronzing-powder-matte-bronze-swatch_notinohr

Mac opisuje ovaj proizvod kao bronzer blage pokrivnosti i prirodnog efekta. Imajući ovo na umu odmah kod prvog korištenja ostala sam pomalo razočarana jer je pigmentacija bila slaba i ispod svih očekivanja. Proizvod je bilo gotovo nemoguće svatchati prstom, kist bi ga pokupio ali nije ostavljao trag na licu. Na prvu sam pomislila da nešto nije u redu sa mojim primjerkom, no onda sam pročitala više recenzija na internetu koje tvrde isto. Macov odgovor je bio kako se gornji sloj stvrdne u kontaktu sa vlagom ili uljima sa lica. Njihov savjet je da se postruže gornji dio te normalno nastavi koristiti. Ja ga postružem kod svakog korištenja.

Kutak-srece-mac-cosmetics-bronzing-powder-matte_notino_hr

Kutak-srece-mac-cosmetics-bronzing-powder-matte-bronze_notino_hr

Kutak-srece-mac-cosmetics-bronzing-powder-matte-bronze-face-swatch_notinohr

Unatoč nekoliko neuspješnih pokušaja korištenja ovog bronzera, prokužila sam foru sa struganjem i sada ga nanosim u tom obliku. Dakle postružem malu količinu špatulicom i pokupim taj prah kistom, lagano otresem i tapnem o ruku kako bi na kistu bila idealna količina proizvoda. Kada se nadogradi u više slojeva licu podari stvarno dobar efekt. Slojevi se među sobom lijepo bledndaju tako da nema nikakvih fleka ili neujednačenosti. Kao što sam već rekla, nijansa nije topla stoga naglašava prirodne konture lica. Ja ga nanosim manjim, mekanim kistićem (otprilike veličine onih za highlightere) jer je moje lice inače dosta sitno, a zbog specifike ovog bronzera mi posebno odgovara da je kist manji. 

Kutak-srece-bronzer-powders

Sve u svemu, rekla bih da kada se sastruže proizvod nije loš, no ako uzmemo u obzir njegovu cijenu tako nešto mi se čini gotovo nedopustivo. Nijansa i postojanost su super, ali mi se struganje proizvoda ne čini nimalo praktično. Dobro je što na taj način barem mogu koristiti proizvod i postići dobar izgled. 
Jeste li vi možda isprobale ovaj bronzer i kakvo je vaše iskustvo s njime?

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe