Givenchy Very Irresistible Eau de parfum

14:55

kutak-srece-givenchy-very-irresistible-notino_hr

Odmah na početku posta se moram ispričati zbog slika ovog parfema. Poznate „muke“ blogera oduvijek su slikanje proizvoda prije korištenja. Ja jednostavno nisam imala strpljenja čekati idealnu priliku za slikanje i čim se ovaj parfem našao u mojim rukama krenula sam ga koristiti i redovito se kupati u njemu. J Zbog toga na slikama možete vidjeti koliko zaista volim ovaj parfem.


Givenchy Very Irresistable je senzualan, aromatično cvjetni parfem. Na koži ostavlja glamurozan trag, a čim ga nanesem obavije me elegancijom. Jedinstveni spoj pet vrsta ruža, zvjezdanog anisa, toplog pačulija i note vanilije čine ovaj parfem jednim od mojih omiljenih mirisa već godinama. Lansiran je 2003. godine, a lice parfema je šarmantna glumica Liv Taylor. Dolazi u jednostavnoj, duguljastoj ružičastoj bočici koja je lagano zaobljena sa prozirnim čepom.

kutak-srece-notino_hr-givenchy-very-irresistible

Iako je glavna nota ovog parfema ruža ja ga ne bi nazvala klasičnim cvjetnim mirisom. Štoviše, njegovi sastojci toliko su dobro ukomponirani da ja miris ruže, koji mi nije omiljeni, uopće ne osjetim. On je puderast, lagano slatkast, bogat no ne zagušujuć. Vrlo je ženstven, a u isti tren moderan i zavodljiv. Ja ga nosim na dnevnoj bazi i rekla bih da je idealan za svakodnevno nošenje. Jedan je od rijetkih mirisa koje volim nositi tokom cijele godine.

kutak-srece-givenchy-notino_hr-very-irresistible


Glava: kineski anis
Srce: božur, magnolija, ruža
Baza: pačuli, vanilija

kutak-srece-beauty-blog-notino_hr-givenchy-very-irresistible

Ovaj parfem ima nekoliko verzija koje su lansirane 2005., 2013. i 2015.godine. Razlike između njih su suptilne, a meni je originalna verzija ipak najdraža. Miris odaje počast legendarnom prijateljstvu između Audrey Hepburn i Hubert de Givenchy-a. Za mene je on jedinstven i uvijek dobijem komplimente kada ga nosim. Na mojoj koži je poprilično postojan te se zadrži nekih 5, 6 sati no to ovisi od osobe do osobe. Ja nikada nisam zadovoljna koliko parfemi traju na mojoj koži, pogotovo kada se radi o mojim omiljenima koje bi mogla mirisati 0-24. J

kutak-srece-very-irresistible-eau-de-parfum-givenchy-notino_hr

Moj primjerak parfema je sa Notino web shopa gdje ga možete naručiti u verziji od 50 ili 75 ml. Također su dostupne i tester veličine od 5 ili 1ml što je praktično ako želite isprobati miris prije kupnje.

kutak-srece-givenchy-eau-de-parfum-very-irresistible-notino_hr
Nadam se da sam vam uspjela riječima donekle dočarati kako miriše ovaj parfem. Koji su vaši omiljeni parfemi i jeste li isprobale ovaj?

Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe