Moja kozmetička wishlista

23:58




Nakon što vam je Iva u posljednjem postu predstavila svoje top proizvode za ljeto, ja sam se odlučila podijeliti s vama neke od mojih ljetnih favorita koje bih voljela isprobati u budućnosti. Orijentirala sam se samo na preparativnu kozmetiku pošto u posljednje vrijeme najviše pažnje posvećujem upravo takvim proizvodima. Smatram da je ljeto idealno vrijeme za isprobavanje novih kremica i seruma, dok dekorativu koristim minimalno zbog visokih temperatura.


Ovaj post nastao je u suradnji sa web shopom Notino na kojemu od 01.07.2019. do 01.08.2019. traje ljetno sezonsko sniženje. Među njihovom odličnom i raznovrsnom ponudom bez problema sam izdvojila nekoliko proizvoda koji su mi zapeli za oko. Vjerujem da će i svaka od vas pronaći nešto za sebe, a tko ne voli sniženja i proizvode na popustu? ;)




Krećem sa svojom wishlistom i proizvodom kojeg sam imala prilike već nekoliko puta isprobati u frizerskom salonu. Radi se o Olaplex Professional N°4 Bond Maintenance obnavljajućem šamponu za sve tipove kose. Ovaj šampon temeljito čisti vlasište, a nije preagresivan. Redovitim korištenjem jača dlaku kose i čini je sjajnom. Također joj pruža volumen bez isušivanja. Mene je svaki put u salonu oduševio te bi ga voljela koristiti i kod kuće.
Kada se radi o njezi tijela ljeto je idealno vrijeme za isprobavanje raznih mirišljavih mazalica. Za oko mi je zapeo ovaj Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil sufle za tijelo. Ovaj sufle može se nanijeti i na suhu i na vlažnu kožu što mi se čini vrlo praktičnim. Kožu ostavlja baršunasto mekanom i nahranjenom. Ljeti zbog čestog brijanja imam suhu kožu kojoj je potrebna redovita njega i mislim da bi ovaj sufle mogao biti pun pogodak.

Vjerujem da je većina vas čula da je Makeup Revolution izbacio svoju liniju preparativne kozmetike pod imenom Revolution skincare. Ono što je zajedničko svim proizvodima su izuzetno povoljne cijene što je jedna od prepoznatljivosti ovog brenda. Mene je najviše zainteresirao njihov serum za proširene pore koji sadrži 10% niacinamida (vitamin B3) i 1% cinka. Ovaj serum namijenjen je masnoj koži. Vitamin B3 regulira proizvodnju sebuma i sprječava nastajanje mitesera. Također jača barijeru vlažnosti kože i sprječava gubitak vode i dehidraciju što dovodi do prekomjerne proizvodnje sebuma. Svakako se veselim isprobati ga.

Jedan od najprodavanijih Estee Lauder proizvoda kada se radi o njezi kože svakako je Advanced Night Repair noćni serum protiv bora. Oduvijek me zanimalo opravdava li ovaj serum svoju cijenu i pomaže li zaista u zaglađivanju bora i finih linija. Namijenjen je svim tipovima kože te je čini svježom i hidriranom. Kako se bližim svojem 30-tom rođendanu mislim da je to idealna prilika za isprobati ovaj serum dok mi se tek stvaraju prve borice na licu.

Još jedan od kultnih proizvoda za njegu lica sigurno je Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate. Od 2014. kada je proizvoden pa do danas, ovaj je zaštitni i energetski koncentrat za lice osvojio 116 kozmetičkih nagrada te ima 38 patenata. Sastoji se od mješavina botaničkih ekstrakata i pruža snažnu zaštitu koži protiv svakodnevnog stresa i vanjskih učinaka. Ovo je jedan od proizvoda koji je zaista luksuzan i bio bi divan dodatak svakoj ženi koja drži do sebe.

Za kraj sam ostavila Eucerin Sun Oil Control kremu za visokom SPF 50+ zaštitom od sunčevih zraka. Ono što me privuklo kod ove kreme je tvrdnja nije masna, da se lagano upija u kožu i ne ostavlja tragove. To su tri glavne stvari koje tražim kod krema za lice ljeti. Trenutno je isprobavam te ću vam u nekom od narednih postova prenijeti svoje utiske.

Došli smo do kraja moje ljetne kozmetičke wishliste. Nadam se da vam se sviđaju proizvodi koje sam izabrala te da ste možda našli neki koji biste i same voljele isprobati. Na Notinu trenutno traje sezonsko sniženje gdje zaista možete uloviti odlične proizvode po sniženim cijenama tako da svakako pogledajte njihovu ponudu.

Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta. 




You Might Also Like

2 comments

  1. Nivea Cherry Blossom je moj najdraži gel za tuširanje.
    Estee Lauder serum imam, već sam ga koristila i jedino što ti mogu reći je kupi ga što prije
    Olaplex šampon za kosu i ja već dugo želim, ali kako imam osjetljivo vlasište pričekat ću tvoju recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš rijetko kupujem Niveine gelove za tuširanje, ali mogla bi taj isprobati. Pretpostavljam da mu je miris divan.
      Serum ću si, nadam se, u bližoj budućnosti priuštiti. :) A Olaplex šampon će malo sačekati na kupnju jer trenutno isprobavam Cosmelove prirodne šampone. :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe