Lancôme - Long Time No Shine Loose Setting Powder

22:41

Kutak-srece-Long-Time-No Shine-Loose-Setting-Powder-notino_hr

Iako nisam luda za puderima u prahu, bakingom i suhim mat izgledom, volim setirati tekući puder kako bi produžila njegovo trajanje. Danas vam pišem o novom puderu u prahu u mojoj kolekciji, a riječ je o Lancome Long Time No Shine puderu u nijansi Translucent.


Puder dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži, poklopac se lijepo zatvara tako da nema straha od toga da bi se sam otvorio u kozmetičkoj torbici i slično. Otvor kroz koji puder izlazi je zaštićen ljepljivom folijom koju treba odstraniti prije prve upotrebe. Moja zamjerka odmah na početku korištenja je da su ti otvori iznimno maleni, tako da kroz njih izađe jako malo proizvoda. Sa puderom također dolazi i mali spužvasti aplikator. Vrlo je mekan i može poslužiti za utapkavanje pudera u kožu, iako ga ja ne koristim već rađe posežem za kistovima.

Kutak-srece-Lancome-Setting-Powder-notino_hr

Unatoč prilično velikoj ambalaži, sam proizvod sadrži tek 15 grama, te bih svakako voljela da je gramaža nešto veća, posebno ukoliko uzmemo u obzir da ovakvi puderi znaju sadržavati i do 30 grama. No, nemojte da vas to zavara jer je potrebna stvarno mala količina pudera prilikom nanošenja i sporo se troši. Trenutno je snižen na Notinu, gdje ga možete nabaviti za 230 kn, što je odlična ponuda.

Kutak-srece-Long-Time-No Shine-Loose-Setting-Powder-notino_hr

Kutak-srece-Lancome-Setting-Powder-notino_hr

Tekstura pudera je vrlo baršunasta te je jako sitno mljeven. Kao što možete vidjeti na slikama, nijansa mu nije trasparentna niti bezbojna, već je lagano žućkasta. Bez brige na koži ne ostavlja nikakav pigment, a po mojem mišljenju se čak ljepše stopi sa tenom nego da je brašnaste bijele boje. Na fotografijama nisam primjetila flashback iliti bijeli odsjaj (odbljesak) dok sam nosila ovaj puder. Inače dolazi u dvije nijanse, a to su Translucent i Deep. Koliko mogu vidjeti prema fotografijama na internetu Deep je jako tamna nijansa, tako da je za djevojke iz naše regije primjerena svjetlija nijansa.

Kutak-srece-Long-Time-No Shine-Loose-Setting-Powder-Lancome-notino_hr

Kutak-srece-Lancome-Setting-Powder-notino_hr

Ja ga koristim za setiranje cijelog lica, kao i za setiranje okoloočnog područja. Kako se moja koža ne masti previše, kod ovog pudera mi nije najbitnija stvar da me drži u potpunosti mat. Štoviše, kao što sam već rekla, nisam fan tog zategnutog, mat izgleda, no pojedine BB kreme ili tekući puderi bi mi jednostavno skliznuli s lica nakon par sati ukoliko ih ne bi setirala puderom u prahu. Inače, ovaj puder stvarno dobro upija sebum, te bi za suhe tipove kože mogao biti prejak. Iz tog razloga, ja koristim prilično malu količinu pudera, tako da ga pokupim većim mekanim kistom i u nakoliko laganih poteza pređem preko lica. Također za setiranje korektora ispod očiju nanosim ga većim fluffy kistićem u najmanjoj količini. U suprotnom riskiram suhi, ispijen izgled i isticanje svih borica. 

Kutak-srece-Long-Time-No Shine-puder-u-prahu-Lancome-notino_hr

Kutak-srece-Lancome-Long-Time-No Shine-Loose-Setting-Powder-swatch-notino_hr

Ono što mi se iznimno sviđa kod ovog pudera je da jako lijepo zagladi cjelokupni izgled kože. Ne dodaje teksturu koži kao što to zna biti slučaj sa nekim puderima u kamenu te djeluje vrlo lagano i prozračno (naravno ukoliko ne pretjerate s količinom). Teksturom me jako podsjeća na Kat Von D Lock-it puder u prahu, koji je inače moj omiljeni puder u prahu. Lock-it je možda mrvicu manje suh te sadrži sićušne svjetlucave čestice, dok je Lancome u potpunosti mat.

Kutak-srece-Lancome-Loose-Setting-Powder-notino_hr

Kutak-srece-Long-Time-No Shine-puder-u-prahu-Lancome-notino_hr

Moji ukupni dojmovi oko ovog proizvoda su vrlo pozitivni. Prije svega bi ga preporučila osobama sa vrlo masnim tipom kože jer odlično drži pod kontrolom sjaj tokom cijelog dana. A iz prve ruke vam mogu reći da super funkcionira i na normalnom / mješovitom tipu kože kao što je moj. 

Kutak-srece-Long-Time-No Shine-Loose-Setting-Powder-notino_hr


Jeste li isprobale možda ovaj puder u prahu? Koji je vaš omiljeni puder kojim setirate šminku?

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe