Lancôme La Nuit Trésor L'Eau de Parfum

17:15


 

U mome planeru stoji već dugo lista želja koje bi htjela realizirati na blogu. Danas sam vrlo sretna što ostvarujem jednu od ideja, a to je recenzija parfema. Još više me čini sretnom to što je riječ o ovakvom statement parfemu, parfemu koji je skinuo s trona i moj do tada najomiljeniji Lancôme La Vie Est Belle.


Lancome je 2015. lansirao ovaj parfem kao nasljednika originalne verzije iz 1990. Dolazi u zaista posebnoj bočici - u formi dragulja, te je ukrašen satenskom crnom ružicom i mašnom. Zbog svog oblika leži polegnut na jednoj od stranica. Staklo je obojano ombre efektom ružičasto smeđe boje čiji intenzitet zavisi o kutu gledanja. Jedan od savjeta je držati bočicu parfema u kutiji kako bi zadržao svoju intenzivnost, ali jednostavno bi bilo šteta sakriti ovako divnu bočicu od pogleda.



Moji omiljeni mirisi su slatki, ali duboki, lagano cvjetni s dozom klasike. Mirise rijetko dijelim prema godišnjim dobima, iako bi ovaj zasigurno trebao biti kategoriziran kao zimski. Premalo cvjetan da bi bio proljetni, preintenzivan za ljeto, a bez drvenih noti za jesen. Unatoč tome ja ga mogu zamisliti u bilo koje doba godine, doba dana ili večeri. Onda kada se želim osjećati profinjeno i senzualno ovaj parfem mi to omogućuje.


Gornje note: kruška, bergamont, tanđerina
Srednje note: vanilina orhideja, crna ruža, pasionka, jagoda
Bazne note: pačuli, liči, vanilija, papirus, karamela


Zaštitno lice ovog parfema je Penelope Cruz, a ja stvarno ne bi mogla zamisliti savršeniju osobu za tu ulogu. Senzualna, ženstvena, glamurozna…upravo vizual onoga kako ovaj parfem miriši. Ne smijem zaboraviti napomenuti kako je parfem izuzetno dugotrajan, iako to može biti individualno od osobe do osobe. Miris se postepeno razvija tokom nošenja, a ja ga osjetim na sljedeći način. Kada ga tek nanesem najviše do izražaja dolaze svježe note kruške i tanđerine, a vrlo brzo se počinje oslobađati slatkoća vanilije i karamele. Na kraju dana, kada ga pomirišem na odjeći, osjetim dubok, cvjetno drveni miris koji mi je možda i najdraži. Cijela simfonija nota je jako lijepo zaokružena i izbalansirana, za mene gotovo čarobna.


Uz originalni La Nuit Trésor postoje još dvije verzije ovog parfema, a to su nešto laganiji i svježiji La Nuit Tresor Caresse i najnoviji, cvijetni La Nuit Trésor à la Folie. Parfem dolazi u verziji od 30, 50 i 100 ml. Svakako vam savjetujem da bacite oko na Notino web shopu gdje ga možete naći povoljnije nego u parfumerijama.


Iskreno se nadam da vam je ovaj post bio zanimljiv i svakako pišite u komentarima ukoliko bi voljele čitati još recenzija parfema. Voljela bih čuti i vaše preporuke. Koji je vaš omiljeni parfem i kakve mirisne note preferirate u parfemima?

Šaljem vam pozdrave do sljedećeg posta!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe