Paleta koja ima sve? The Balm - Balm Jovi Rockstar

00:34



Danas vam pričam o paleti koja čeka svoju recenziju skoro godinu dana. Više puta sam promijenila mišljenje o njoj, pa sam je neko vrijeme i zanemarila, ali svakako mislim da je zaslužila da kažem koju riječ o njoj.



Bon jovi paleta je izašla još davne 2012. kao dio limitirane kolekcije, no s vremenom je uvrštena u stalnu postavu The Balma. Kod nas je dostupna od 2015. kada je The Balm došao u Bipu, a sada se također može naći i na domaćim web shopovima poput lijepa.hr i wow junkie. Njena cijena ovisi od prodajnog mjesta, no uglavnom ne prelazi 300 kn. Kada sam je ja kupovala iskoristila sam popust od 30% na dekorativu u Bipi zajedno s rođendanskim popustom od 15% tako da sam prošla vrlo povoljno.



Kada se govori o The Balmu ne može se zaobići njihov dizajn ambalaže. Zaista je originalna autentična za jedan brend, što mi je odlično, no sama nisam preveliki fan iste. Osobno više volim minimalističina i elegantna pakiranja i nimalo ne padam na jarke boje i lude grafike. Cijela tema ove palete je vesela i rokerska te vrlo upadljiva.



Paleta dolazi umotana u tankom kartonskom ovitku, kojeg možete zadržati ili baciti. Ja inače uvijek čuvam palete u njihovim omotima ukoliko ih imaju jer su mi tako puno urednije. Omot sadrži sve potrebne informacije o količini i sastojcima. Sama paleta je kartonska sa dvije stranice i magnetnim zatvaranjem. Jedan dio pokriva praškaste proizvode, a drugi kremaste. Paleta je lagana, izdržljiva i praktična za putovanja. Unutar se nalazi veliko ogledalo u obliku srca, što nikako nije „my cup of tea“ ali svakako je zgodno za korištenje. Imajte na umu da se vrlo lako prlja, te kao i sve kartonske palete, nakon nekog vremena izgleda pomalo neuredno.



Što to sve sadrži ova paleta? Ukupno 12 sjenila, highlighter, rumenilo i dva ruža. Sjenila su podijeljena u tri stupca, od kojih je 7 mat i 5 shimmerastih. Što se mene tiče, sadrži dobar omjer baznih i neutralnih sjenila naspram tamnijih i shimmerastih nijansi, tako da se stvarno može složiti dosta različitih look-ova sa paletom. Također tu je i simpatična igra imena nijansi koja super paše uz cijelu temu. E sada, par stvari kojima nisam zadovoljna. Kvaliteta sjenila varira od nijanse do nijanse. Nijansa koja me zapravo najviše razočarala je predivna Alice Copper. U panu izgleda divno, odlično se swatcha ali na kapku ne izgleda ni približno tako. Problem je to što čim se krene blendati počne gubiti taj divan crvenkasto ljubičasti ton i ostavlja samo smećkastu podlogu. U principu može funkcionirati ako se isključivo natapka na kapak, ali meni je to i dalje razočaravajuće. Slično sam primijetila i kod nijansi Lead Zeppelin i The Stroke. S druge strane mat sjenilima sam jako zadovoljna. Dosta se truse, no meni to ne smeta jer su dobro pigmentirana i potrebna je stvarno mala količina sjenila. Odmah se moram nadovezati i na to da su panovi prilično mali. Međusobno su dovoljno razmaknuti da se nijanse ne miješaju dok se kupe kistom, ali definitivno bi voljela da su veći.





Highlighter Solid Gold je vrlo sličan Mary lou i jednako je divan. Na swatchu čak nije toliko vidljivo, no Mary je nešto neutralnija i ima manje izražen žuti podton. Također, njena tekstura je finija u odnosu na Solid Gold, koji je više praškast i manje kompaktan u panu. Unatoč tome na licu je jedva primjetna razlika među njima.




Na pakiranju je navedeno da je rumenilo jednako kao i slavan Frat boy, a riječ je o lijepoj breskvasto rozoj nijansi. Tekstura mu je također dosta praškasta i mekana, ali se lijepo nanosi i blenda. Osobno mi se pan također čini premalen za normalno pokupit proizvod kistom, pogotovo Real Techniques Blush kistom kao što možete vidjeti na slici.


Kremasti ruževi se nalaze u zasebnom odjeljku kako se ne bi isušivali tokom rada sa sjenilima, kao i zbog toga da spriječi da višak sjenila dospije u njih. U mom slučaju malo shimmera je ipak završilo u ruževima, no u zanemarivoj količini. Inače njihova tekstura je maziva i kremasta, a pokrivnost prilično sheer. Što se mene tiče više spadaju u kategoriju obojenih balzama nego ruževa. Na usnama su jako ugodni, a postojanost im je čak solidna s obzirom na teksturu. 


Sve u svemu moram priznati da sam od ove palete očekivala malo više, pogotovo uzevši u obzir njenu cijenu, no i dalje smatram da se s njom može kreirati divan make up. Da se vratim na naslov posta, ova paleta ima gotovo sve (osobno bi dodala još bronzer), i mislim da je super prilika ukoliko želite isprobati više The Balm proizvoda od jednom. Ukoliko ste isprobale ovu paletu zaista bi voljela čuti vaše mišljenje.



You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe