The Original Konjac Sponge & Ebelin Konjac sponge

19:50


Konjac spužvica je već dugo vremena poznata u beauty svijetu, no ukoliko niste još čuli za nju ili želite utvrditi gradivo predlažem vam da nastavite čitati. Donosim vam svoje iskustvo s dvije spužvice ove vrste i to vrlo različitog cjenovnog ranga.


Prvo nekoliko osnovnih informacija o konjac spužvici. Što zapravo znači konjac i po čemu se razlikuje od ostalih spužvica? Razlika je upravo u proizvodnji, odnosno materijalu iz čega je napravljena. Konjac je prilično zanimljiva biljka, porijeklom iz Azije, a spužvica se proizvodi od njenog korijena. Taj korijen je bogat vlaknima, mineralima te obiluje vodom. Dakle spužvica je potpuno prirodna, organska i vrlo nježna za kožu.


Na tržištu postoje razne vrste konjac spužvica, namjenjene posebnom tipu kože, licu ili tijelu, kao i one namjenjene muškarcima, bebama pa čak i psima. Jednako tako, proizvode ih različiti brendovi te im o tome ovisi dostupnost. U Hrvatskoj ih možete naći u Dm-u te preko webshopa PinkPanda, a možete ih naručiti i sa stranih webshopova. Ukoliko razmišljate o kupovini ove spužvice i trebate pomoć u odabiru, nadam se da će vam moje iskustvo biti korisno.
Prva spužvica koju sam koristila je Pure konjac sponge, brenda TheKonjacSpongeCo. Dobila sam je za rođendan i moram priznati da do tada nisam bila upoznata s konceptom ove spužvice. Ovaj tip je primjeren za sve tipove kože, nježno je čisti i radi blagi piling čime potiče bolju cirkulaciju i stvaranje novih stanica kože. Dolazi u potpuno kompaktnom, čvrstom stanju, a prije upotrebe je namočimo u vodi dok se u potpunosti ne omekša i nabubri. Jako je bitno nježno rukovati s njom i lagano je stisnuti između dlanova da istisnemo višak vode ali ne oštetimo njena vlakna.  Ja sam je većinom koristila ujutro, kada na licu nisam imala šminke, lagano se masirajući prilikom umivanja. Moram priznati da je osjećaj ugode neopisiv, kako dok kružim po licu, tako i nakon korištenja. Idealno za jutarnju njegu, koža je osvježena i mekana, a zaista imam osjećaj njegujućeg filma na koži.


Pure spužvicu sam koristila otprilike tri mjeseca. Preporučeni rok trajanja je od jednog do tri, a kako je ja nisam koristila svakodnevno i održavala sam je pravilno nije bilo brige. Kad smo kod održavanja, spužvicu nikada ne držimo na vlažnim mjestima kao što su kupaonica, tuš ili neko zatvoreno pakiranje, nego je objesimo na prozračno mjesto.


U Dm-u sam odmah opazila ovu višestruko jeftiniju varijantu, koja je opisom odgovarala korištenoj Pure spužvici. Prilikom upotrebe moram priznati da je razlika stvarno minimalna. Primjetila sam da je Ebelin mrvicu grublja, kao i to da mi je oblikom više odgovarala od prošle. Lice je u oba slučaja nakon upotrebe jako glatko i pročišćeno. U konačnici dajem minimalnu prednost Pure spužvici, no zbog razlike u cijeni vjerovatno ću ponoviti kupnju Ebelin spužvice.


Niti jednu od spužvica nisam koristila za odstranjivanje šminke, jer po priloženim uputama nisu tome ni namjenjene. Primjerene su za čišćenje kože skupa s blagim sredstvom, no to nisam prakticirala jer sam naišla na informacije kako time smanjujemo učinkovitost vlakana i vijek trajanja. Za kraj vam donosim par zanimljivosti o spužvici koje sam pročitala u uputstvu.


• Čistu spužvicu možemo pohraniti u hladnjaku kako bi bila svježa i hladna, te joj na taj način produljujemo rok trajanja.

• Možemo je dezinficirati na način da je uronimo u vruću vodu za 3-5 minuta.

• Po isteku roka spužvicu možemo kompostirati ili je posaditi u lončanicu te će na taj način biljkama davati više vlage i hrane.

Jeste li isprobale neku od ovih spužvica i koje je vaše mišljenje? Ispunjavaju li po vama obećanja proizvođača? Jeste li skeptične prema spužvicama za održavanje higijene?

You Might Also Like

11 comments

  1. Probala sam onu za masnu kožu s Pink Pande :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako si bila zadovoljna s njom? Jesi primjetila kakvu promjenu?

      Izbriši
    2. Bila mi je dobra, fino je očistila lice i napravila piling, tako da to nisam morala raditi dodatno, ja sam svoju koristila s umivalicom. Trajala mi je oko 3 mj. koliko se sjećam.

      Izbriši
  2. Imam originalnu njihovu i odlicna mi je. Nisam ni znala da i Ebelin ima, bas cu i nju isprobati jer mi se cijena svida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, baš je super :) Ja sam Ebelinovu kupila u Slo, za cca 2€, vjerujem da i kod nas dođe tu negdje.

      Izbriši
  3. Nisam imala pojma da dm ima svoju verziju, moram svakako isprobati. :)
    btw slike divne kao uvijek! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala bi biti tamo negdje među Ebelin kistovima i tim "alatkama". :) Ma to sam se na slikama samo htjela pohvaliti kako sam lijepo uzgojila orhideju hehe :)

      Izbriši
  4. Meni je Ebelin spužvica iz DM skurila lice. Imam hard core neosjetljivu kožu, dosta masnu i debelu, koristim kiseline bez problema, žešće pilinge.. znači nisam osjetljivi tip. Tu ebelin sam koristila dva dana za redom navečer, dobro ju natopila da omekša, iako nikako nije omekšala skroz... lagano sam masirala, ali reakcija je bila užas. Lice treći dan crveno upaljeno kao da sam ga spalila. Iskočile prištići.. gulila sam se tjedan dana kao da sam bila na kemijskom peelu dok nisam to sanirala. :( Moram napomenuti da to nije bila ova oktrugla zelena sa slike nego neka ebelin sivkasta u obliku suze više. Sada koristim bijelu iz Mullera original i odlična mi je. Očito je ova ebelin bila pregruba. Kasnije sam pročitala da je ta koji sam ja imala "Prirodna ebelin spužva za čišćenje lica s dodatkom mljevene orahove ljuske koja djeluje kao piling.". Čisto da zante da je ta dosta jaka i može izazvati probleme. U usporedbi s njom ova bijela Konjac original je bebina guza :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme grozno!! Zvuči gotovo kao neka alergijska reakcija? U svakom slučaju hvala da si podijelila sa nama svoje iskustvo, mi ćemo je svakako izbjegavati.

      Izbriši
  5. Milsim da nije bila alergijska reakcija nego su me te sitne ljuskice oraha koje ima u sebi doslovno izgulile :) I prija sam čitala da su takve ljuskice opasne i u pilinzima jer mogu imati jako oštre mikroskopske rubove pa čito da ljudi pripaze....

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe