Foreo: Luna Fofo recenzija

22:35

kutak-srece-fore-luna-fofo-notino_hr

Vjerujem da nema osobe koja još nije čula za brend Foreo i njihove gadgete koji su pokorili beauty zajednicu kada se radi o njezi kože. Uređaji za čišćenje lica do prije par godina za mene su bili nepoznanica i smatrala sam da nemam potrebe za njima. S vremenom se moje mišljenje promijenilo pa sam odlučila podijeliti svoje iskustvo u korištenju Lune Fofo – pametnog uređaja za čišćenje lica.



Moram napomenuti da Luna Fofo nije prvi Foreov proizvod koji sam isprobala. U mojoj kupaonici nalazi se i mala Luna Play Mini koju koristim već dvije godine poprilično redovito. Također sam jednom prilikom kupila i „budget friendly“ čistač za lice u Kauflandu koji isto volim koristiti. Kao što možete primijetiti, od osobe koja je bila mišljenja da joj pomagači kod čišćenja lica ne trebaju došla sam do toga da imam tri gageta u svojoj kolekciji. J

kutak-srece-notino_hr-foreo-luna-fofo

No, krenimo mi na recenziju. Za početak, prva prednost i posebnost Lune Fofo je ta što može analizirati stanje kože. Analiza se radi pomoću Foreo For You aplikacije na mobitelu prije no što započnete sa čišćenjem lica. Ovo je prva personalizirana četka za čišćenje lica na svijetu koja kombinira dva uređaja u jednom. Ako niste na „ti“ sa svim tim instalacijama, aplikacijama, preuzimanjima sadržaja na mobitel ne brinite. Sam proces je vrlo jednostavan. U par sekundi instalirate aplikaciju na mobitel i kroz nekoliko pitanja napravite svoj profil.

kutak-srece-luna-fofo-foreo-notino_hr

Slijedi meni osobno najzanimljiviji dio, a to je analiza kože koju radi uređaj. Upalite Lunu Fofo koja se poveže sa aplikacijom pomoću bluetootha i pratite upute. Senzori koji se nalaze na poleđini Lune Fofo su hipoalergeni i pozlaćeni 24 karatnim zlatom. Njih prislonite na četiri točke na licu (lijevi i desni obraz, čelo i nos) i sačekajte obradu podataka. Kreirati će se jedinstvena rutina čišćenja posebno za vaše lice. Moja rutina vrlo je jednostavna, a traje svega 40 sekundi (po 10 sekundi svaki dio lica).

foreo-kutak-srece-notino_hr-luna-fofo

Ono što mi se sviđa je jednostavnost korištenja ovakvog uređaja. Kada upalim Lunu Fofo i krenem sa svojom rutinom ona me svakih 10 sekundi kratkim prestankom pulsacije obavijesti kada trebam preći na drugi dio lica. Koristim ga u kombinaciji sa gelom za čišćenje. Na vlažno lice utrljam gel i kada se zapjeni prislonim uređaj, koji sam prethodno malo smočila pod vodom. Laganim kružnim pokretima prelazim po licu dok uređaj vibrira. Analizu kože možete raditi svaki put prije nego krenete čistiti lice. Na taj način pratite napredak stanja svoje kože.

kutak-srece-notino_hr-luna-fofo-luna-play-mini

Ako ste kao ja i volite temeljito očistiti lice svaku večer pripazite koliko vremenski koristite Luna uređaj. Meni se dogodilo da sam prečestim i predugim korištenjem Lune Mini prije dvije godine uspjela „ostrugati“ površinski dio kože na nekim dijelovima lica i došlo je do iritacije. Odmah sam ju prestala koristiti dok mi se stanje kože nije smirilo. Kada sam ju ponovno počela koristiti pripazila sam da ju koristim jednu minutu dnevno. Sa Lunom Fofo nemam straha da bi mi se ista situacija mogla ponoviti jer je rutina personalizirana samo za mene, a uređaj se automatski isključi kada je rutina gotova.

luna-fofo-foreo-kutak-srece-notino_hr

Silikonski nastavci na Luni Fofo mekaniji su nego oni na Luni Mini, a neusporedivo su mekši od čistača kupljenog u Kauflandu. Prednosti korištenja ovakvog uređaja su razne. Sa njom dubinski čistite lice koje je osjetno mekše i glađe na dodir. Svakodnevnim korištenjem uklanjaju se mrtve stanice kože zbog čega proizvodi za njegu kože bolje upijaju. Svačija koža je jedinstvena, a Luna Fofo pruža personaliziranu rutinu čišćenja. Lice se čisti od masnoće, nečistoća i ostataka šminke. Ovo nije proizvod za uklanjanje šminke i koristi se tek nakon što ju odstranite.

kutak-srece-luna-foreo-notino_hr

Glavna mana ovog uređaja je njegova cijena. No ukoliko ste spremne izdvojiti višu svotu novaca za ovakav čistač sigurno ćete biti zadovoljne rezultatima. Naravno oni nisu vidljivi preko noći i potrebno je redovito korištenje, kao i kod preparativne kozmetike.  Moj primjerak je sa Notino web shopa gdje ga možete kupiti po cijeni od 679,00 kuna što je povoljnije nego na ostalim prodajnim mjestima koje sam ja gledala. U ponudi možete birati između sedam različitih boja, a ja sam izabrala crnu Midnight.

kutak-srece-notino_hr-luna-fofo-midnight

Ako me pitate je li ovakav gadget neophodan u vašoj rutini čišćenja lica odgovoriti ću da nije. Lice možete temeljito očistiti i rukama, naravno. Ali ja imam samo pozitivne reakcije na njega i zbog toga sam zagovornik Forea, ako si ga možete priuštiti. Mišljenja sam da je isplativije uložiti u uređaj koji ćete koristiti godinama i s kojim ćete temeljito čistiti lice nego u neki high end puder s kojim ćete samo prikriti stvarno stanje kože.

Nadam se da vam je ova recenzija bila korisna ukoliko se dvoumite oko kupnje Lune Fofo. Koristite li uređaje za čišćenje lica u vašoj rutini? Ako da, koje?

Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta. 











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe