Kako njegujem i stiliziram svoju kosu?

22:17

Kutak-srece-haircare-notino-hr

Danas vam pišem o svojoj rutini njege kose i proizvodima koje za to koristim. Moram priznati da je moja rutina prilično jednostavna, te da općenito ne volim “zagušivati” svoju kosu tisuću i jednim preparatom. Unatoč tome, svojoj kosi volim priuštiti dobru njegu i kvalitetne proizvode.


Prije svega nekoliko riječi o mojoj kosi. Vrlo sam sretna što nemam pretjerano zahtjevnu kosu, a uz to je prilično zdrava. Redovito se šišam i ne tretiram kosu bojama, preljevima i sl. Kao prednosti svoje kose navela bih to da je gusta i dobre teksture te da brzo raste. Dok bih kao mane istakla da bez stiliziranja moja kosa zna izgledati prilično bezlično te brzo nakon pranja izgubi volumen pri tjemenu.

Kutak-srece-Kerastase-hair-care-notino-hr

Za pranje kose trenutno koristim Kérastase Specifique šampon za osjetljivo vlasište. Kosu ovim šamponom perem svaka 3-4 dana, što mi je sasvim solidno budući da se sa nekim drugim šamponima puno brže mastila. Ovog puta sam se odlučila za šampon za osjetljivo vlasište zato što sam u zadnje vrijeme na određenim djelovima tjemena primjetila iziritiranost i perutanje te sam trebala šampon koji će to dovesti pod kontrolu. Unatoč tome, mala digresija što se tiče ovog šampona je to da sadrži SLS. Zaista ne znam što on radi u proizvodu koji je namjenjen osjetljivom vlasištu, no tu debatu ostavljam za neki drugi put. Također sama sebi obećajem da ću sljedeći put ipak provjeriti sastav prije kupovine. Bez obzira na SLS, zadovoljna sam ovim šamponom. Stanje vlasišta mi se s njime nije značajno promjenilo, kritični djelovi su se vremenom umirili, iako to ne bih prepisala isključivo ovom šamponu (istovremeno sam koristila i neke druge). Kosu jako lijepo i temeljito očisti, ne ostavlja zategnuti škripav osjećaj nego vrlo zaglađenu i mekanu dlaku. U kombinaciji sa svojim posebnim mirisom ostavlja osjećaj salonskog tretmana. 

Kutak-srece-Kerastase-Specifique-Bain Riche Dermo-Calm-notino-hr

Kao balzam nakon svakog pranja koristim Kerastase Aura Botanica hidratantnu dubinsku njegu za vraćanje sjaja kosi. Ovaj proizvod svakako radi ono što kaže njegovo ime, a uz to ne sadrži silikone. Potrebna je stvarno mala količina proizvoda, stoga mi traje već jako dugo. Jako je ugodnog mirisa i kremaste teksture. Kada koristim ovaj balzam zaista mogu vidjeti razliku u odnosu na neke druge drogerijske balzame koje sam koristila i vjerujem da se isplati investirati u njega. Kosa mi je s njime izuzetno mekana, zaglađena i sjajna. Široki izbor Kerastase proizvoda možete naći na Notinu.

Kutak-srece-Kerastase-Aura-Botanica-Soin-Fondamental-notino-hr

Nakon svaka 2-3 pranja volim nanijeti dodatni proizvod za hidrataciju, i to najčešće nekakvo ulje i rjeđe maske. Do sada nisam pronašla masku sa kojom bi bila toliko zadovoljna da je redovno koristim, no što se tiče ulja obožavam ova malena pakiranja Hask ulja makadamije i argana. Njih sam vam već više puta spominjala te ih i dalje jednako volim koristiti i još mi nisu dosadila. Ulja su nešto gušće teksture i vrlo ugodnog mirisa. Ja ih najčešće nanosim na vrhove dok još imam vlažnu kosu, ali i nakon feniranja, tako da vrlo malu količinu zagrijem među dlanovima i time zagladim donju trećinu dužine kose. Sviđa mi se to što se ulja u potpunosti upijaju u kosu te ne ostavljaju masan trag. Uz to su vrlo pristupačna te meni ova mala pakiranja potraju prilično dugo. 

Kutak-srece-hask-makadamia-argan-oil

A sada imam za vas jednu antipreporuku što se tiče spreja za zaštitu od topline, a radi se o Schwarzkopf Guardian angel spreju. Iako mi nije bio loš dok sam ga koristila (nije mastio ili otežavao kosu), odlučila sam ga prestati koristiti kada sam vidjela da sadrži alkohol denat na drugom mjestu u sastavu. Znamo da je ta vrsta alkohola vrlo isušujuća stoga mislim da ovaj proizvod donosi više štete nego koristi.

Kutak-srece-Guardian-Angel-Heat-Protection-Spray

Kosu vrlo rijetko peglam (možda 1-2 mjesečno), ali volim njome uviti opuštene lokne. Pegla koju za to koristim je Remington Sleek & Curl. Odlična je za uvijanje lokni pošto ima oble stranice, tako da ne čupa i mogu lako uviti pramen oko pločica. Meni se najviše sviđaju pomalo neuredne lokne koje postignem tako da uvijam pramenove različite debljine, te ne uvijam do samih vrhova nego ih pustim ravne. Kada završim sa uvijanjem prođem prstima kroz kosu, lagano je razbarušam te umjereno pošpricam lakom za kosu.

Kutak-srece-remington-curl-and-sleek-straightener

Šamponi za suho pranje nisu nešto što izbjegavam, iako se trudim ne koristiti ih prečesto. Najčešće je to drugog-trećeg dana od pranja, kada izgubim volumen uz tjeme. Moj omiljeni suhi šampon svih vremena je Batiste u verziji Blush, no ponekada znam isprobati neki drugi iz znatiželje. Tako mogu reći za ovaj Colab da nije loš, no definitivno nije nadmašio Batiste.

Kutak_srece_colab-dry-shampoo-langhaarmadchen-hair-spray

Koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu i imate li komplicirane ili jednostavne rutine njege? 

Kutak-srece-proizvodi-za-kosu-notino-hr

You Might Also Like

1 comments

  1. youtube.org: Watch videos on YouTube
    youtube.org: Watch videos on YouTube. youtube.org: Watch videos on YouTube. youtube.org: Watch videos youtube mp3 on YouTube. youtube.org: Watch videos on YouTube. youtube.org: Watch videos on YouTube. YouTube.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe