Lancôme Trésor Midnight Rose parfemska voda

19:57

kutak-srece-lancome-tresor-midnight-rose-notino_hr

Recenzije parfema rijetko možete čitati na našem blogu. Razlog tome je što je zaista teško riječima opisati kako neki parfem miriše i koje emocije izaziva u vama dok ga nosite. No, svejedno ih volim pisati jer želim s vama podijeliti proizvode koji me čine sretnom i za koje smatram da ih vrijedi imati u svojoj kolekciji.


U današnjem postu pokušati ću vam dočarati kako miriše jedan od mojih dugogodišnjih omiljenih parfema. 2011. godine Lancome je predstavio Tresor Midnight Rose kao modernu i mladenačku verziju popularnog mirisa Tresor iz 1990.godine. Kako sam tada imala samo godinu dana nikada nisam imala prilike isprobati ga, no zato sam se u Midnight Rose zaljubila na prvi njuh. Parfem je senzualan i čim ga pomirišete obavije vas svojom toplinom i zavodljivošću. On je bogat, pomalo mračan i prepoznatljiv. 

kutak-srece-notino_hr-lancome-midnight-rose

Gornje note su mu malina i ruža koje najviše dolaze do izražaja odmah nakon nanošenja. U srednjim notama nalaze se božur, crni ribiz, jasmin i papar. Bazu čine cedar, mošus i vanilija koji ovom parfemu daju drvenastu notu. U svome nazivu sadrži ime ruže no ja ga ne bi opisala kao klasični cvjetni parfem s intenzivnim i ponekad zagušujućim mirisom ruže. U ovoj kombinaciji ruža je toliko suptilna i nježna te daje mjesta i ostalim sastojcima da dođu do izražaja.

kutak-srece-notino_hr-lancome-parfume-midnight-rose

Iako je ovaj parfem okarakteriziran kao zimski i prikladniji za noćne izlaske ja se ne bi ni malo složila s tim. Ja ga nosim na dnevnoj bazi jer je ženstven i sofisticiran. Slatkoća u njemu nije previše izražena kao što zna biti kod nekih parfema namijenjenih mlađoj populaciji. Dugotrajan je i zaista se zadržava na koži i odjeći. Kada ga našpricam ujutro prije izlaska iz kuće redovito ga osjetim predvečer kada se presvlačim i spremam na spavanje.

kutak-srece-lancome-parfume-midnight-rose

Bočica u kojoj dolazi jednostavna je i elegantna. Na vrhu se nalazi mala ljubičasta ruža izrađena od svilenkaste tkanine što je prepoznatljiv detalj na Lancome parfemima.

lancome-kutak-srece-notino_hr-midnight-rose-parfume

Kada nosim ovaj parfem redovito dobivam komplimente kako lijepo mirišem što je za mene najbolji dokaz koliko je neki parfem poželjan, prepoznatljiv i šarmantan. Tresor Midnight Rose je upravo to, ugodan i zavodljiv

kutak-srece-lancome-midnight-rose-tresor-notino_hr

Možete ga pronaći na Notino web shopu gdje je trenutno na odličnoj akciji. Sa ovim parfemom nećete pogriješiti ako ste ljubiteljica bogatih, toplih, seksi i dubokih mirisa. Jednom kada ga isprobate vjerujem da ćete se zaljubiti kao i ja.

lancome-kutak-srece-midnight-rose-tresor-notino_hr

Koji su vaši omiljeni parfemi? Volite li čitati ovakve recenzije?

Šaljem vam pozdrave i puse do sljedećeg posta!




You Might Also Like

2 comments

  1. Jako volim ovakve recenzije i ovaj parfem zvuči božanstveno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa, a parfem svakako isprobaj jer sigurno nećeš ostati razočarana. :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe