MAC Mineralize Blush – Gentle

21:50


Kutak_srece-mac-mineralize-blush-gentle-notino_hr

Mac mineralize rumenila su dugo bila na mojoj wishlisti, a danas vam donosim recenziju jednog od njih i to nijanse Gentle. Kako sam nijansu odabirala preko swatcheva sa interneta, moram reći da sam išla prilično na blef, ali unatoč tome sam vrlo zadovoljna svojim izborom!


Na prvi pogled rumenilo je zaista prekrasno, a posebno mi se svidio njegov prošarani izgled. Nažalost nakon nekoliko korištenja taj uzorak će se izgubiti, ali na licu će biti jednako lijepo. Inače dolazi u kvalitetnoj plastičnoj ambalaži sa magnetnim zatvaranjem. Pakiranje se također sastoji i od kartonske kutijice unutar koje dolazi rumenilo, a na njoj su napisani svi podaci o rumenilu.

Kutak_srece-mac-mineralize-rumenilo-gentle-notino_hr

Kutak_srece-mac-mineralize-blush-notino_hr

Ovo su pečena rumenila, što znači da će prvo biti potrebno „skinuti“ površinski sloj. Stoga se nemojte iznenaditi ukoliko vam pigmentacija ne izgleda obećavajuće na prvi swatch jer vas ono najbolje od ovog rumenila tek čeka ispod površine. Također razlika od klasičnih rumenila je to što će vam trebati nešto gušće zbijeni kist, kako bi pokupio dovoljnu količinu proizvoda. Naravno rumenilo možete nanijeti i svojim uobičajenim „fluffy“ kistom, ali u tom slučaju ćete ga morati nadograđivati i nanositi više puta. Teksturom je definitivno manje tvrd nego Bourjois pečena rumenila, a trusi se minimalno.

Kutak_srece-mac-cosmetics-mineralize-blush-notino_hr

Kutak_srece-mac-mineralize-blush-gentle-swatch-notino_hr

Rumenilo je vrlo postojano i na meni izdrži cijeli radni dan. Tokom nošenja lagano blijedi, što je naravno ovisno i o podlozi (puderu) ispod njega. Gentle bi opisala kao puderastu, toplu prljavo rozu nijansu, a sadrži i zlatan shimmer. Inače se odlučujem isključivo za mat rumenila, ali ovog puta sam malo eksperimentirala i baš mi je drago da jesam. Shimmer nije prenapadan na licu i jako se lijepo stopi s kožom, tako da zasigurno postižete svjež i blistav izgled. Imam osjećaj da se nijansa ovog rumenila jako dobro prilagođava licu, tako da ovisno od svjetla ili ostatka šminke, na meni izgleda zagasito rozo do pomalo breskvasto.

Kutak_srece-mac-cosmetics-mineralize-rumenilo-gentle-notino_hr

Kutak_srece-mac-cosmetics-mineralize-rumenilo-shade-gentle-notino_hr

Mac mineralize rumenila dolaze u čak 15 nijansi, a na Notinu možete birati između 12 nijansi. Cijena im se kreće oko 250 kn, a dolaze u količini od 3,2 grama. Za usporedbu, to je gotovo duplo manja gramaža od ostalih Mac rumenila, ali imajte na umu da je ovo pečeno rumenilo i da će se trošiti jako sporo. Uostalom rumenila se općenito jako sporo troše, meni do sada nije još uspjelo potrošiti neko do kraja.

Kutak_srece-mac-cosmetics-mineralize-blush-gentle-notino_hr


Već sam vam pisala kako mi je rumenilo jednostavno draže od bronzera. Rumenilo koristim baš kod svakog šminkanja, volim ga nanijet u većoj količini i obožavam kako mi podigne izgled lica. Pigmentacija ovog rumenila je odlična, a još više mi se sviđa što se lagano blenda i nadograđuje, tako da mogu biti sigurna da neće ispasti flekavo na licu. Ako ga slučajno nanesem previše samo ga dodatno izblendam čistim kistom i stvar je riješena.

Kutak_srece-mac-cosmetics-blush-notino_hr


Na slikama možete vidjeti još jedno Mac rumenilo, a riječ je o Sheertone rumenilu u nijansi Breath of plum. Ako vas zanima i njegova recenzija provjerite ovdje. Teško bi se odlučila koje od njih mi je draže, mogu samo reći da Sheertone odabirem kada nosim nešto hladniju šminku, dok je Mineralize prikladan za gotovo sve prilike.

Hvala vam na čitanju i šaljem vam puse do novog posta!

You Might Also Like

2 comments

  1. Izgleda mi odlično jer obožavam ovakva rumenila, pogotovo kada imaju i malo shimmera u sebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je super! A meni je ovo pravo osvježenje jer sam do sada posezala isključivo za mat rumenilima. :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe