Golden Rose Soft & Matte Creamy Lipcolor Liquid Lipsticks

23:03



Danas vam pišem o trenutno najomiljenijim ruževima u mojoj kolekciji! Riječ je o Golden Rose Soft & Matte Creamy Lipcolor tekućim ruževima koji dolaze u čak 20 nijansi. Iako ću osobno uvijek izabrati mat ruževe prije kremastih, ovi Soft&Matte su mi postali daleko draži od svima dobro poznatih Golden Rose klasičnih mat tekućih ruževa.

Za početak par riječi o ambalaži koja je totalno trendi i profinjena, te zbog koje su ruževi baš fotogenični. Oblik ambalaže je jednak kao i kod klasičnih GR tekućih ruževa, s time da je čep rose gold boje, a bočica od prozirne mat plastike. Još jedna razlika je da klasični mat tekući ruževi dolaze zapakirani u kartonskoj kutijici, dok ovi ne, no zaštićeni su plastičnom folijom što je sasvim dovoljno da znate da proizvod nije otvaran prije vas. Također sadrže 5,5 ml proizvoda, te im je cijena jednaka, a to je 45 kn na goldenrose.hr webshopu. Dobro poznata priča je da se kod naših susjeda Golden rose može nabaviti dosta povoljnije, tako da ako se nađete u Bosni ili Srbiji nemojte se zaboraviti opskrbiti njihovim proizvodima.


Aplikator je također jednak kao kod već spomenutih GR mat tekućih ruževa - blago plosnati, spužvasti aplikator. S njime se vrlo lako rukuje i omogućuje precizno nanošenje ruža. Osobno mi nije potrebna olovka za obrubiti usne prije nanošenja ruža, ali ukoliko imate nedefiniran rub usana savjetujem vam da si pomognete olovkom. Ruž se u svakom slučaju ne razlijeva preko ruba niti zalazi u fine linije oko usana.


Ukoliko niste fan tekućih mat ruževa općenito, ovo je formula koju bih vam toplo preporučila. Soft&Matte ruževi su izuzetno lagani na usnama i to bez ikakvog osjećaja suhoće i zatezanja. Odlično je što već u jednom nanosu dobijete potpunu prekrivnost, tako da nema potrebe za više slojeva koji znaju biti teški, pucati ili se sakupljati u pregibima.


Ruž je vrlo kremast dok se nanosi i lagano klizi po usnama. Kroz 20-ak minuta se osuši, no ne u potpunosti mat, nego više u baršunasti finish. Kompromis koji ćete morati prihvatiti s ovakvom formulom je da ruževi nisu kissproff, što znači da će se preslikavati na času dok pijete i sl. Također vam preporučam da višak ruža između usana skinete maramicom kako bi spriječile da završi na zubima.


Na meni ruževi traju 4-5 sati, a prvo počinju blijediti u kutovima i unutrašnjosti usana. Golden rose također navodi kako ovi ruževi njeguju i hidratiziraju usne zbog ulja u sastavu, sa čime se ne bi u potpunosti složila. Daleko su od nekog njegujućeg balzama, ali definitivno ne isušuju usne dok ih nosite i ne naglašavaju suhe dijelove.


Nijanse s lijeva na desno: 116, 114, 113, 112, 110, 107

U mojoj kolekciji se našlo ukupno 6 nijansi, a s vremenom ću sigurno nabaviti još koju. Među njima mi je najomiljenija nijansa 116 – tamno ružičasta koja na meni vuče na ljubičasto, dok sam na nekim swatchevima na internetu primijetila da može izgledati i tamno bordo. Jedina nijansa koja mi se čini da sam mogla preskočiti je 110, jer je za moj ukus previše Barbie, a i ne laska mojem tenu. Nijanse 107 i 113 su vrlo slične, nešto tamnije nude nijanse, s time da 107 ima smeđi podton, a 113 rozi. Inače, sviđa mi se što sve nijanse imaju jednake karakteristike i nema razlike između svjetlijih nude nijansi i onih tamnijih.

Nijansa 107:





Nijansa 110:





 Nijansa 112:





 Nijansa 113:






Nijansa 114:





Nijansa 116:







Za kraju ću još jednom ponoviti kako za ove ruževe imam samo riječi hvale, izuzetno su ugodni na usnama, formula je po mome ukusu, a izbor nijansi je sjajan. Jeste li već isprobale ove ruževe i kako se vama čine? Pišite mi koje vam se nijanse najviše sviđaju među ovima koje sam predstavila.



You Might Also Like

3 comments

  1. I 110 ti čist lijepo stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovu liniju jos Nisam probala ali cim budem u mogucnosti, nabavit cu ih. Ali u Bosni, tako uzmem 2 za cijenu jednog ovdje. Pa tako kupim vise nijansi!

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe