Čudo u tri koraka?

22:54


Prve asocijacije koje me vežu uz brend Clinique su profinjeno, kvalitetno, stručno… Upravo zato sam htjela isprobati neke od njihovih najpoznatijih proizvoda, a to su balzam za uklanjanje šminke kojeg favoriziraju mnoge beauty ljubiteljice, te slavnu liniju za njegu kože u tri koraka.



Sistem njege u 3 koraka je Clinique-ova prodajna uspješnica preko 40 godina, kreirana od strane dermatologa. Uključuje tri osnovna koraka koja će vas dovesti do prekrasne kože. Prvi korak je čišćenje, nakon kojeg slijedi tonik, a treći korak je hidratitacija. Uzevši u obzir različite tipove kože, Clinique je razvio čak četiri osnovne rutine njege, posebnu rutinu namijenjenu problematičnoj koži, te dvije različite rutine za njegu muške kože. Prije nego odaberete svoju rutinu prema tipu kože, savjetovala bih vam da riješite kratku anketu na Clinique stranici, koja će vam kroz vrlo konkretna i ciljana pitanja odrediti proizvode prema opisanoj problematici.


Kako se ovdje ne radi o posebno pristupačnim proizvodima, odlučila sam se isprobati ovu rutinu u putnoj verziji, koja prema mojoj procjeni može potrajati otprilike 5-6 tjedana. Set je dostupan na Notino web shopu po cijeni od otprilike 170 kn. Za sebe sam odabrala set broj 2 namijenjen suhoj i kombiniranoj koži (suhi obrazi i masnija T-zona). Balzam je dostupan isključivo u full size-u, a trenutno je na akciji ukoliko vam je interesantan.


Zanimljivo je da dok sam tražila sastav ovih proizvoda na internetu, naišla sam na nekoliko različitih verzija, i recimo sastav s mojeg pakiranja se nije poklapao s onim na Clinique službenoj stranici. Čak i sam Clinique navodi kako sastav može s vremenom varirati te da obratite pažnju na onaj s ambalaže proizvoda kojeg kupujete. Za mene je takva politika diskutabilna, jer imam osjećaj da se ne mogu pouzdati u neki proizvod ukoliko mu se sastav mijenja ili na tržištu postoje različite verzije istog, a da ne govorimo kako je to ukoliko određene sastojke izbjegavate.


3 x 3 x 3

Clinique kaže za svoju formulu da su dovoljna tri koraka uz tri proizvoda te u roku tri minute dolazite do predivne kože. Proizvode bi trebali koristiti dva puta dnevno, a  ja sam ih koristila samo u večernjoj rutini, što je za mene bilo i više nego dovoljno. U nastavku možete pročitati moje dojmove vezane uz ove proizvode.


Take The Day Off Cleansing Balm 15 ml

Do sada sam uvijek prakticirala metodu duplog čišćenja kože, koja uključuje skidanje šminke micelarnom (ili mlijekom, uljem i sl.) te zatim umivanje gelom ili pjenom. Tako da sam prije osnovna tri koraka odlučila ubaciti još jedan, a to je uklanjanje šminke njihovim Take The Day Off balzamom. Tekstura balzama je poput kokosovog ulja na sobnoj temperaturi, a količina potrebna za jedno korištenje je otprilike veličine lješnjaka. Miris mu je blag, no sintetički i umjetan. Kada ga umasirate u lice pretvori se u ulje, a s dodavanjem vode nastane blaga mliječna emulzija. Po ispiranju ne ostavlja nikakav masni trag. Nažalost za skidanje šminke s očiju sam ga prekrižila već kod prvog korištenja jer ne podnosim kada mi uđe u oči i zamagli vid tako da ništa ne vidim narednih sat vremena. Ostalu šminku s lica ukloni sasvim solidno. Probala sam proći lice nakon toga micelarnom i na blazinici nije bilo tragova šminke. Pripazite na sastav ukoliko imate problematičnu i reaktivnu kožu jer sadrži potencijalne iritanse.



Ethylhexyl Palmitate, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbeth-30 Tetraoleate, Polyethylene, Peg-5 Glyceryl Triisostearate, Water\Aqua\Eau, Tocopherol, Phenoxyethanol


Liquid Facial Soap for Dry and Combination Skin 50 ml

Nakon uklanjanja šminke, kožu sam čistila ovim sapunom, iako bi ga ja prije nazvala gelom. Tekuće je teksture te se dosta pjeni, što je i logično s obzirorm na SLS koji se nalazi na drugom mjestu u sastavu. Koristila sam ga sa električnim čistačem kojeg možete vidjeti na slikama (inače nije ni bilzu Foreu, ali za svoju cijenu služi i više nego odlično). Po ispiranju nije ostavio neugodan osjećaj zatezanja ili škripavosti, ali mislim da bi za moju kožu bio isušujuć da sam ga koristila dva puta dnevno. Kako SLS izbjegavam u umivalicama, ovaj proizvod preskačem za ubuduće.



Water / Aqua / Eau, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Lauramidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Sarcosinate, Tea-Cocoyl Glutamate, Di-PPG-2 Myreth-10 Adipate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sucrose, Sodium Hyaluronate, Cetyl Triethylmonium Dimethicone PEG-8 Succinate, Butylene Glycol, Hexylene Glycol, Polyquaternium-7, Laureth-2, Caprylyl Glycol, Sodium Sulfate, Tocopheryl Acetate, EDTA, Disodium EDTA, Phenoxyethanol


Gentle Exfoliator Clarifying Lotion 2 for Dry and Combination Skin 100 ml

Čim sam otvorila ovaj tonik, znala sam na šta me podsjeća miris. Ukoliko se sjećate onih snažnih alkoholnih Clean&Clear tonika, ovaj je jednak tome. Oči su me doslovno pekle kada bih prešla blazinicom po licu. Uz to, pošto sadrži mentol, pruža i jaki osjećaj hlađenja, tako da mi je cijeli proizvod baš odbojan. Za toniranje kože inače volim koristiti lagane i prirodne formule, hidrolate, ružinu vodicu, tako da za ovaj proizvod definitivno nemate moju preporuku, mislim da je preagresivan za bilo koji tip kože.


Aqua, alcohol denat, glycerol, hamamelis virginiana (witch hazel), menthol, acetyl glucosamine trehalose, sodium hyaluronate butylene glycol, sodium bicarbonate, red 6 ( CI 15850 ), red 33 (CI 17200), EXT. VIOLET 2 (Cl 60730)


Moisturizing Lotion for Very Dry, Dry and Combination Skin 30 ml

Za kremu čiji full size doseže cijenu preko 300 kn ne bih očekivala da je na bazi mineralnog ulja, a niti ostatak sastava me nije oduševio. Ipak, odlučila sam se dati joj priliku. Tekstura je tekuća i lagana, a na koži ostavlja blagi film. Na prvu koža djeluje zaglađeno, ali već kroz par minuta ja bih osjetila zatezanje te meni nije pružala dovoljnu hidrataciju. Pogotovo je ne bi preporučila izrazito suhoj koži (za koju se reklamira), eventualno kombiniranom ka masnom tipu, ali i dalje mislim da možete odabrati puno bolje za te novce.


Water\Aqua\Eau, Mineral Oil\Paraffinum Liquidum\Huile, Minérale, Glycerin, Petrolatum, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Sesamum Indicum (Sesame) Oil, Urea, Lanolin Alcohol, Triethanolamine, Hordeum Vulgare (Barley) Extract\Extrait D'Orge, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seedcake, Propylene Glycol Dicaprate, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Trisodium Edta, Phenoxyethanol, Yellow 6 (Ci 15985), Yellow 5 (Ci 19140), Red 33 (Ci 17200)


Generalno mislim da je koncept ovakve njege odličan za osobe koje traže jednostavnu rutinu, nemaju previše zahtjevnu kožu, a trebaju savjet kako odabrati, kombinirati i koristiti proizvode. Iako nisam primijetila da se stanje moje kože korištenjem poboljšalo, ali niti pogoršalo, mislim da ovaj set na duge staze ipak čini više štete nego koristi. Očekivala bih od ovakvog brenda da koristi kvalitetnije sastojke, pogotovo ukoliko uzmemo u obzir cijenu ovih proizvoda. Pišite mi ukoliko ste vi koristile ove proizvode i koje je vaše mišljenje. Pozdravljam vas do sljedećeg posta!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe