"Supermodel in a bottle"

22:30



Znate li da je ovo prvi tekući highlighter u mojoj kolekciji? Iako imam stvarno hrpu praškastih i kremastih highlightera, tekuće sam do sada nekako zaobilazila. No, ovaj kultni Benefitov proizvod sam stvarno dugo imala želju isprobati, a sada vam donosim svoje dojmove.


Kada sam naručivala ovaj highlighter znala sam da je riječ o nešto blažem, suptilnijem highlighteru ali na prvo swatchanje sam ipak ostala nekako meh. Probala sam ga na ruci, pa na obrazu i jednostavno nije dolazio do izražaja. No, naravno nisam na tome stala, nego sam se odlučila poigrati s njime i izvući ono najbolje od njega.


Pa, krenimo s recenzijom od početka. Highlighter dolazi u staklenoj bočici sa kistićem, upravo kakvi su i lakovi za nokte. Kao potencijalan problem mi se čini četkica koja ne seže do dna proizvoda, tako da ne znam kako će se nanositi kada proizvod bude pri kraju. U svakom slučaju, ako ne bude funkcionirala, poslužiti će neki tanji kistić za oči. Sadrži 10 ml, a njegova cijena na Notino web shopu je oko 190 kn. Riječ je o tekućem highlighteru, vrlo lagane i mazive teksture, a služi za postizanje blistavog izgleda lica. Benefit kaže za ovaj highlighter da je „Supermodel in a bottle!“ Jednostavno, naš prijevod nije ni upola ovako simpatičan.


Highbeam ne sadrži nikakve šljokice ili čestice, već daje onaj mokri metalik sjaj, iako vrlo blag i suptilan. Za mene je u početku bio gotovo presuptilan. S vremenom sam se navikla na takav izgled, štoviše zaljubila sam se u njega. Kako ljeti gotovo ne nosim puder, jedino se High beam tako prirodno stopi s kožom bez ostatka makeupa i daje mi neku svježinu i blistavi, lagani, sjaj. Tekstura mu je odlična jer nije masna, tako da ako ga nanesem i nakon pudera neće ga poremetiti. Probala sam ga i na način da ga pomiješam sa malo tekućeg pudera i rezultat je bio odličan. Čestice su se presijavale tek pod određenom svjetlošću, tako da sam izbjegla izgled disko kugle, a opet bio je vidljiv.



Najviše ga volim nanositi tako da kistićem direktno iz ambalaže stavim par točkica iznad obraza, gdje i inače nanosim highlighter te ga lagano utapkam prstom. Shvatila sam da mi je gotovo nepotrebno za to koristiti kist ili spužvicu jer pokupe previše proizvoda. Pod toplinom prstiju se savršeno blenda i lijepo stopi s tenom bez vidljivih prijelaza. Naišla sam na komentare cura kojima se highlighter ne blenda lako, no kod mene je upravo suprotno, pazim da ga previše ne ublažim blendanjem.


Nijansa će definitivno odgovarati svjetlijim curama hladnog podtona. Bijelo roza nijansa nestaje kako se proizvod blenda, ali odsjaj je definitivno srebrnkastog, hladnijeg tona. Tamnijim curama bi predpostavljam više odgovarao Sun beam, koji je također vrlo hvaljen.



Ovaj proizvod bi preporučila svima koji žele umjeren i prirodan highlighter, pogotovo gospođama, ali i svim početnicama u šminkanju koji ne žele sijati kao disko kugla. Mene je definitivno oduševio unatoč tome što sam bila malo skeptična u početku. Jeste li vi možda već isprobale ovaj highlighteri i koji su vaši dojmovi?

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe