Clinique Beyond Perfecting Foundation + Concealer recenzija

00:20


Za besprijekoran izgled kože Clinique nam predstavlja tekući puder i korektor u jednom, koji obećava potpuno prekrivanje bez osjećaja težine na licu. Zvuči predobro da bi bilo istinito? U nastavku pročitajte kakvi su moji dojmovi nakon testiranja ovog pudera.


Priznajem, trebalo mi je dugo vremena da stvorim konačno mišljenje o ovom puderu. Veliku ulogu u tome je igralo to što mi ga je zbog pretamne nijanse bilo teško dobro isprobati. Kako ova linija dolazi u prilično tamnim nijansama, bez razmišljanja sam za sebe odabrala najsvjetliju dostupnu na Notino web shopu (2 Alabaster), no i dalje mi se pokazala za otprilike dvije nijanse pretamna. Nedavno sam imala prilike isprobati i dvije najsvjetlije nijanse - 05 Breeze koja je gotovo kreč bijela i 1 Linen koja je dovoljno svijetla, no izuzetno rozog podtona tako da sam zaključila da ova linija nažalost ne sadrži idealnu nijansu za moj NC15 ten. Ipak, ljeti prilično potamnim tako da mislim da će mi tada ova nijansa super odgovarati. Na swatchu možete primijetiti da je dosta slična Catrice HD puderu u nijansi 020 Rose Beige.



Ambalaža pudera mi se jako sviđa, prilično je teška i djeluje vrlo luksuzno. Ono što je zanimljivo kod ovog pudera je veliki spužvasti (doe foot) aplikator. Iako se na prvu čini da pokupi veliku količinu proizvoda, zapravo uopće nije tako, te ga trebam umočiti otprilike tri puta za jedno nanošenje. Aplikatorom nikako nije mišljeno blendanje proizvoda, za tu svrhu koristite kist ili spužvicu. Inače je vrlo praktičan za nadodati puder na mjestima gdje je još potrebno, nema prljanja prstiju i istiskanja suvišne količine pudera. Meni se kod ovog pudera jednako svidjelo nanošenje i kistom i spužvicom, a nisam primijetila posebnu razliku kod nanošenja s primerom ili bez njega.  




Tekstura pudera je dosta gusta, ali kremasta tako da se vrlo lako razmazuje i blenda. Suši se jako sporo i njegov završetak je dewy (vlažan, sjajan) te ostavlja blago ljepljiv osjećaj na koži. Ono što bih navela kao manu ovog pudera je što se obavezno mora setirati odmah po nanošenju. Pogotovo ukoliko ga koristite kao korektor, vrlo brzo će se nakupiti u pregibu kapka i borica oko očiju, ali i linijama smijalicama oko usta. Setiranjem se gubi taj sjajni, svježi završetak, no u mom slučaju bez tog koraka bi jednostavno skliznuo s lica. Također ovaj puder ne sadrži SPF, tako da je idealan za večernje izlaske i posebne prilike gdje želite da vam ten izgleda ispeglano, a bez odsjaja pri slikanju s blicom.



Prekrivanje ovog pudera je jako dobro, srednje prema visokom. Lijepo će ujednačiti ten i prekriti depigmentacije, podočnjake i prištiće. Za prekrivanje većih nepravilnosti poput ožiljaka i akni ga je ipak potrebno nadograditi. Na licu zaista ne stvara osjećaj težine, ali je vidljiv na koži, što je i razumljivo za puder s tolikim prekrivanjem. Clinique navodi kako ovaj puder odgovara svim tipovima kože zbog posebne formule koja se prilagođava masnijim dijelovima kože tako da ih matira te suhim dijelovima tako da ih hidrira. Osobno sam ipak primijetila da se za moje suhe dijelove lagano hvatao, što je dodatan razlog zašto ga neću koristiti zimi, te ga ne bi preporučila osobama sa suhom kožom.


Cijena ovog pudera na Notinu je oko 200 kn, što je koliko sam mogla primijetiti prilično jeftinije nego u parfumerijama. Svakako savjetujem da nijansu ipak odredite u živo prije naručivanja on line kako kasnije ne bi bilo neugodnih iznenađenja. Na sljedećim slikama možete vidjeti redom izgled mog lica prije pudera, s jednim slojem pudera te završni look sa kompletnom šminkom.




Zaključno, ovim puderom sam vrlo zadovoljna! Najviše me oduševio aplikator te divno prekrivanje i izgled pudera na licu. Odlično se nosi tokom dana i lijepo se stapa s tenom. U mome slučaju s ovom formulom definitivno vrijedi pravilo manje je više, te s manjom količina pudera lice bolje izgleda, a bolja je i trajnost tokom dana. Svojom nijansom nisam previše zadovoljna, no za tamnije djevojke izbor je puno lakši.


Šaljem vam pozdrave do sljedećeg posta! 


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe