Avon Nutra Effects hidratantna dnevna krema

12:36



Ova krema je došla u moj posjed sasvim slučajno, i to tako što mi ju je Karmen proslijedila, s komentarom kako je njoj bila preteška. Naime, Karmen i ja imamo različiti tip kože, njena je masna ka kombiniranoj dok je moja suha. U to vrijeme sam taman završavala tubicu omiljene Avene kreme tako da sam bila raspoložena za isprobavanje nečeg novog.


Avonove kreme za lice iz Nutra Effects linije su vrlo poznate i hvaljene. Postoji 5 linija, a to su: Hydratation – za sve tipove kože, Balance – za mješovitu i masnu kožu, Radiance – za umornu i beživotnu kožu, Ageless – za zrelu kožu, te Ageless Advanced – anti aging linija. Ambalaža ovih kremica je estetski vrlo lijepa, staklena teglica daje određenu težinu i dojam skupocjenog proizvoda. Također je zanimljivo da su linije razvrstane prema bojama, a plavu automatski nekako vežem uz hidrataciju, vodu i sl., pa mi je logično da ona predstavlja hidratantnu liniju. No, iako je pakiranje vrlo lijepo, jednako toliko ga ne preferiram iz higijenskih razloga. Stoga pazim da kremu nanosim isključivo s čistim, opranim rukama. Još jedan minus kod ove ambalaže je to što je sam otvor manji od promijera teglice, tako da nakon što potrošite središnji dio, morati ćete grabiti po rubovima.


Nakon što zanemarimo nekoliko tehnikalija koje mi se ne sviđaju, dolazimo do sadržaja koji je potpuno druga priča. Započeti ću činjenicom da krema ima SPF 15, što je svakako veliki plus. U ljetnom periodu volim nešto viši SPF, no tokom godine mislim da je ovaj sasvim dovoljan. Krema je guste, mazive teksture te bijele boje. Na slikama bi vam mogla izgledati masnjikavo, no obećajem da to nije. Ima vrlo blagi, gotovo neutralni miris što mi u potpunosti odgovara. Koristila sam neke kreme intenzivnog mirisa i moram priznati da je baš iritantno cijelo vrijeme njušiti kremu. Pogotovo ako miris nije reprezentativan.


Kremu nanosim svako jutro i navečer na predhodno očišćeno lice, prebrisano tonikom. Ono što me iznenadilo kod ove kreme je da mi je potrebna puno manja količina nego što sam inače navikla. Naravno da znam malo pretjerati pa ostatak razmažem po vratu i dekolteu (moram priznati, nikako da mi taj dio postane rutina). Ono što mi se jako sviđa jest da krema ima nevjerovatan zaglađujući efekt. Taj osjećaj bi gotovo usporedila s nanošenjem primera. Zaključno tome, rekla bih da je vrlo dobra podloga za puder. Ono što se mnogima možda neće svidjeti je to što se krema ne upija instantno u lice i ne ostavlja mat završetak. Ja primjetim da se upije kroz kojih pola sata ukoliko ne nanosim odmah šminku. A ukoliko je nanosim, uvijek se potrudim da pustim bar 10-ak minuta kremu prije nanosa tekućeg pudera, te ne pretjerujem s količinom. Navečer je znam pomiješati s nekoliko kapljica ulja ukoliko osjetim da mi je koža suša nego inače i tako mi odlično odgovara. Krema mi u ovih mjesec dana nije izazvala nikakav nered i nije čepila pore. Mislim da je vrlo blaga i da bi odgovarala i onima s najosjetljivijom kožom.

 


Da se vratim na početak Karmeninom komentaru kako joj je krema preteška, moj je zaključak da bi joj vjerovatno više odgovarala gel krema iz ove linije. Hidratacija je potrebna svakom tipu kože, no naravno treba je prilagoditi svojim potrebama. Ovu kremu bi preporučila svima sa suhim, normalnim ili mješovitim tipom kože jer stvarno lijepo hidrira i zaglađuje lice. Nije toliko lagana i brzoupijajuća, no definitivno daje puno više vlažnosti koži nego slične hidratante kreme koje sam probala do sada. Naravno svačije iskustvo je individualno, no ja ocjenjujem ovu kremicu čistom peticom. :)



You Might Also Like

2 comments

  1. Volim sve kremice iz Nutra Effects linije, a ova mi je posebno draga, ali ona noćna gel verzija, dok za dan koristim Radiance jer ima spf 25 :D I Karmen bi sigurno više odgovarala gel krema jer imamo sličan tip kože (moja je masna i dehidrirana).

    OdgovoriIzbriši
  2. Počela sam koristiti ovu kremicu prije par dana, odlična za suhu kožu :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe