Empties #1

02:18



Dobrodošli u prvi od, nadam se, puno empties postova gdje ćemo predstaviti potrošene proizvode, uslikati vam prazne kutijice istih, te navesti svoje kratke dojmove. Ništa revolucionarno niti nešto što još niste vidjele, ali meni su ovakvi postovi jedni od dražih za čitanje jer mi pomažu pri izboru kod kupnje proizvoda te se nadam da će i vama biti korisni kada se nađete u nedoumici koji je proizvod najbolji za vas.  Dakle da ne dužim predstavljam vam svojih pet potrošenih proizvoda:


MELEM ZA USNE

Melem je uz mene uvijek i svugdje. Odkada se počeo proizvoditi u sticku zamijenio je sva labela, grožđane masti i ostale mazalice za usne koje sam inače koristila. Njegov okus i miris su nam svima dobro poznati. Meni se najviše sviđa njegova postojanost na usnama. Kada ga nanesem na usne ne moram ga svakih pola sata ponovno nanositi i imam osjećaj da su mi usne potpuno zaštićene od vanjskih utjecaja. Tvrđe je teksture nego onaj u kutijici, ali to mi je logično pošto se nalazi u sticku. Ne bih voljela da se počne rastapati ili lomiti kao što mi se znalo dogoditi sa nekim labelima. Stavljam ga u jednom sloju da bih „pripremila“ usne za šminku jer je bezbojan i ne ostavlja mastan trag. Prije spavanja ga nanosim u više slojeva i kada se probudim ujutro melem se upije u potpunosti, a usne budu mekane i hidratizirane.  Njegova cijena se kreće od 20 do 25 kuna. Čim primjetim da se onaj u upotrebi bliži kraju odmah kupujem novi koji će ga spremno naslijediti. J



L'OREAL NUTRI-GOLD EXTRAORDINARY KREMA ZA LICE


Ovu kremu kupila sam na blef jer sam imala neki opasno dobar popust u dm-u i moram priznati da sam bila zadovoljna s njom. Dolazi u pakiranju od 50 ml, a cijena joj je oko 90 kuna. Koristila sam je pretežito prije spavanja pošto je krema vrlo hranjiva, a ja  imam mješovitu do masnu kožu. Uz to krema sadrži sitne, jedva vidljive svjetlucave čestice te je nisam zbog toga htijela nanositi prije pudera jer ne želim dodatni sjaj na masnoj T-zoni. Mala količina kreme bila mi je dovoljna da hidrira kožu te se ujutro nisam budila sa pretjerano masom T-zonom. Miris kreme mi se posebno svidio. Opisala bih ga jednostavno kao luksuzan i opuštajući, no ne zadržava se na koži predugo. Koristila sam je u zimskim mjesecima i to mi je prijalo dok mislim da bi na ljeto bila malo preteška za moju masnu kožu. Neću je ponovno kupiti jer u zalihama imam previše krema za lice koje strpljivo čekaju svoje red, no ostati će mi u lijepom sjećanju.





AFRODITA PISTACHIO CREAM KREMASTI GEL ZA TUŠIRANJE 250 ml

Proizvod koji me razočarao, a inače nisam zahtjevna što se tiče gelova za tuširanje. Kada kupujem gelove za tuširanje najčešće posežem za onima koji se lako pjene te koji fino mirišu. To su dva kriterija koja su mi najbitnija kod čistača tijela. Kod Afroditinog gela me privuklo zanimljivo pakiranje i prekrasan miris pistacija koji sam osjetila pri otvaranju ambalaže. No taj miris se potpuno izmijenio kada sam ga nanijela na tijelo. U kombinaciji sa vrućom vodom, kojom se obožavam tuširati, gel je poprimio nekakav ustajali miris te ga se nisam mogla riješiti niti nakon tuširanja jer bi cijela kupaonica „mirisala“ po istom. Dakle miris je vrlo intenzivan, no meni se nije svidio. Pošto je ovo kremasti gel, nekakvo pretjerano pjenjenje nisam očekivala niti sam ga dobila. Tako da sam ga proslijedila dečku na korištenje. Nakon što sam primijetila praznu ambalažu u kadi pokušala sam izvući iz njega mušku recenziju no njegov je odgovor bio jednostavan. Rekao je da mu je bio dobar i da nije primjetio promjenu mirisa jer takve stvari baš i ne primjećuje.
Da sumiramo: Afrodita gel od pistacije može se pronaći u raznim marketima, trgovačkim centrima i drogerijama po cijeni od od 14,99 kuna, no može se kupiti i po nižoj cijeni na akcijama. Meni se nije pretjerano svidio te ću razmisliti hoću li isprobati i ostale gelove iz iste linije.

                         

AVON NATURALS STRAWBERRY PILING ZA TIJELO

Avon u svojoj standardnoj liniji Naturals ima dva pilinga za tijelo: od čokolade i jagode. Nakon dva iskorištena pilinga od čokolade odučila sam probati ovaj od jagode. Piling dolazi u pomalo nepraktičnoj plastičnoj tubi te sadrži 200 ml proizvoda. Pri prvih par korištenja lako se istisne iz tube no već pred kraj morate snažno stiskati tubu te je savijati da biste mogle iskoristiti sav proizvod. Osobno smatram da bi puno praktičnije bilo kada bi piling bio u posudici sa poklopcem.
Miris je istovremeno intenzivan, ali nježan. Podsjeća me na novu liniju Afoditinog moussa i pilinga također od jagode. Nažalost on se ne zadržava predugo na koži te nakon ispiranja nećete više moći osjetiti slatke jagode. Što se tiče teksture radi se o nježnijem pilingu sa sitnim česticama te ga možete češće koristiti ( 2,3 puta tjedno). Kada sam ga nanosila na suhu kožu iskoristila bi puno više proizvoda i piling bi bio grublji nego na mokroj koži. Nakon korištenja koža ostaje glatka i mekana te zbog toga zaključujem da piling dobro obavlja svoj posao. Smatram da je idealan za one sa suhom kožom jer je dovoljno nježan da neće iziritirati kožu, a moći ćete ga koristiti češće za skidanje površinskih ljuskica na tijelu. Cijena mu je 40 kuna no često se može naći na akciji. Vjerujem da će se u budućnosti ponovno naći u mojim emptisima.

                         

BOURJOIS MICELARNA TEKUĆINA

Najugodnije iznenađenje među morem micelarnih voda koje se trenutno mogu naći na našem tržištu. Kao i većina, koristila sam je u kombinaciji sa vaticama. Za početak bi dvije natopljene vatice stavila na zavorene oči te pričekala da se šminka polako „otpusti“. Zatim bi laganim kružnim pokretima nastavila skidati ostatak šminke sa očiju i oko njih. Treću vaticu iskoristila bi za ostatak lica. Lakoća kojom bi skinula šminku u kombinaciji da mi nije iritirala područje oko očiju bila je dobitna za mene. Naprosto sam užvala u njoj te joj nisam našla niti jednu manu za svo vrijeme korištenja.
Na licu ostavlja lagani ljepljivi trag, no kako je micelarna voda samo prvi korak u skidanju šminke kod mene, nakon čega slijedi umivanje gel čistilicom, to mi nije smetalo. Za 250 ml proizvoda platiti ćete oko 40-tak kuna što smatram isplativim jer ova micelarna odlično odrađuje svoj posao. Svakako ću je ponovno kupiti te ju preporučam i vama.


                     

I za kraj imam nekoliko pitanja za vas. Zanima me jesu li se neki od ovih proizvoda ikada našli u vašim rukama i kako vam se sviđaju? Imate li možda neke bolje zamjene za ove proizvode? I jesam li vas uspjela ponukati da isprobate po prvi puta neki od mojih emptiesa?
 
 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe