Balea adventski kalendar

00:01



U 12. mjesecu sam otvarala Balein adventski kalendar, 24 dana za 24 proizvoda koje sadrži. Dobila sam ga na poklon od sestre i ideja mi je bila odlična. Prilika za isprobati mnoštvo različitih proizvoda koji se kasnije mogu kupiti u full size-u. Sa Baleom imam nekakav love-hate odnos. Zbilja se trudim voljeti je, prvenstveno zbog toga što je tako pristupačna za studentski budžet (uostalom svačiji). Neke proizvode obožavam, no često ostanem razočarana, tako da je ovaj kalendar s moje strane bio i veliki test. Cijena kalendara je bila 120 kn, a primijetila sam da se većina ovih manjih verzija može naći u dm-u i u redovnoj ponudi. Ovo će biti poduži post, no zbilja sam se trudila sumirati najbitnije o svakom proizvodu.


Proizvode sam grupirala prema namjeni kako bi recenzija bila što preglednija. Krenuti ću od proizvoda za lice. Dakle, tu su se našli gel za umivanje, dnevna i noćna krema, još jedna krema iz druge linije, dvije maske te balzam za usne.


Jako sam se veselila probati osvježavajući gel za pranje lica s ekstraktom lotosa za normalnu i mješovitu kožu, no nismo se našli. Iako je dobro čistio nečistoće s lica, dužom upotrebom sam primijetila kako mi isušuje kožu, a pošto je  ona izrazito dehidrirana prestala sam ga koristiti. Proizvod sadrži 20 ml i rekla bih da je količina dovoljna za tjedan dana svakodnevnog korištenja.

Dnevnu i noćnu kremu s koenzinom Q10 i omega kompleksom nisam isprobala. Moja koža je vrlo specifična i dugo vremena sam isprobavala razne kreme da bih konačno našla odgovarajuću. Tom prilikom se u više navrata njeno stanje strašno pogoršalo tako da za sada ne želim isprobavati kreme koje opisom nisu namijenjene za moj tip kože. Inače,  obje kreme su na dodir vrlo bogate i guste, čak masne. Tako da mislim da bi odgovarale isključivo zreloj koži koja se ne masti ili za nekoga tko traži bogatiju njegu u zimskim danima. Dolaze u pakiranju od 5 ml. Nema ih na slici jer sam ih poklonila mami čim sam ih izvadila iz kalendara.

U nešto većem pakiranju od 15 ml našla se kremica iz MED linije, za 24-satnu intenzivnu njegu i zaštitu suhe, osjetljive i alergijama sklone kože. Iz istog razloga kao prije, nisam probala ni ovu kremu. Na ruci se pokazala puno laganija od prijašnje dvije, lijepo se upija i gotovo je bez ikakvog mirisa.

Maske za lice su se našle u praktičnom duplom pakiranju od 2x8 ml. Obje su mi se vrlo svidjele, a to su i rijetki proizvodi iz kalendara koje bi ponovo kupila.  Maska za čišćenje lica sa glinom i cinkom lijepo očisti lice, nakon korištenja koža je zaglađena i mekana. Ne bih govorila o nekom dubinskom čiščenju pora, a i ne znam kako se ponaša na masnoj koži. No u mom slučaju je pristojno očistila lice, nisu mi se javile bilo kakve iritacije,  a najbitnije, nije mi isušila kožu. Maska od meda i mlijeka je bila puni pogodak za moju suhu kožu. Nanijela sam je zbilja u obilnom sloju, a nakon 15 minuta iznenadila sam se koliko ju je lice upilo. Ostatak sam umasirala u kožu. Jedina zamjerka je miris koji je bio vrlo intenzivan i sladak te se dugo zadržao na licu. Ukoliko to zanemarimo tople preporuke za one sa suhom kožom, a masnokožci zaobiđite je u širokom luku.

Zadnji prozvod iz ove skupine je balzam za osjetljive usne u full size veličini od 4,8 g. Izrazito je lagan i maziv, ugodnog mirisa. I već kada sam se ponadala da će nešto zamijeniti moj obožavani Melem, primjetila sam da mi se učestalim korištenjem na usnama stvara površinski suhi film, koji bi nestao kada bih ponovo nanijela balzam. I tako u krug. Shvatila sam da to zbilja nema smisla i odustala od istog.


Sljedeća grupa će biti vrlo kratka u opisima, a radi se o proizvodima za kosu. Tu spadaju tri šampona i tri kure, svi za suhu i oštećenu kosu. Prvo par riječi o mojoj kosi i vlasištu. Nažalost nisam jedna od onih kojima gotovo svi  proizvodi odgovaraju. Imam veliki problem jer se od dosta šampona (i/ili pripadajućih regeneratora) moje vlasište počne ljuštiti. Sama kosa mi je dosta kvalitetna i vro zahvalna, bez ispucalih vrhova. Priliku sam dala Professional šamponu i kuri no desilo se ono čega sam se bojala – ljuštenje tjemena. Totalno iritantna pojava, čista kosa sa ljuskicama u korijenu. Ista stvar s jednominutnom kurom, ima predivan miris, neka značajna promjena na kosi – ne, ljuštenje – da. Osobe koje su primjetile sličan problem bi trebale pripaziti pri odabiru ovih proizvoda za kosu.


Krenimo s proizvodima za tijelo. Uključuju pet losiona i dva šampona. Prvi proizvod u kalendaru je bilo mlijeko za tijelo sa shea maslacem, za suhu kožu, u količini od 50 ml. Zbilja sam mu se veselila ali proizvod me nije oborio s nogu. Iako imam zaista suhu kožu, mlijeko se teško upijalo i teško razmazivalo. Usporedila bih to sa razmazivanjem klasične Niveine kreme u plavoj kutijici. Sam miris je dosta blag, što za mene znači minus. Ja obožavam poslije mazanja mirisati, pogotovo ako su to slađi mirisi čokolade, kokosa i sl. U ovoj kategoriji sam probala svakako bolje proizvode, tako da ga neću kupiti u full size-u.

Njegujući gel poslije brijanja je bio u redu, no ništa više od toga. Rjeđi je od navedenog mlijeka i bolje se upija, no ne mogu odrediti što je to njegujuće ili posebno u njemu da bi bio proizvod upravo za njegu poslije brijanja. Doduše nisam imala nikakvu iritaciju, crvenilo ili sličnu nuspojavu od brijanja pa ne mogu ništa reći iz tog vidika.
Njegujuća krema u teglici sadrži shea maslac. Slična situacija kao sa prijašnja dva proizvoda - dobra, no nije me posebno oduševila. Relativno se brzo upija, a istovremeno bogate teksture. Miris me definitivno odbija, prilično je umjetan, nekako plastičan. Potrošila sam cijelo pakiranje od 20ml.

Njegujuća krema od kamilice za ruke i nokte se pokazala solidnom. Brzo se upija u kožu tako da nije potrebno dugo čekati prije nego se nečega uhvatite. Lijepo nahrani kožu, dok zanoktice ipak vape za masnijim, hranjivijim proizvodom. Simpatična verzija od 30 mililitara je jako praktična za svaku torbicu.
Od balzama za intenzivnu njegu stopala sa shea maslacem i vitaminima sam puno očekivala, a malo dobila. Kada imaš suhe i grube pete nadaš se svakoj kremi da će to bar donekle sanirati. Ova je za mene bila nedovoljno hranjiva ili premalo masna. Lijepo je zagladila kožu, no nije ju omekšala i hidratizirala. Potrošila sam je začuđujuće brzo, ali neću je kupiti u punoj veličini.

Kremasti šamponi za tijelo dolaze s mirisom limete i aloe vere te vanilije i kokosa. Prva kombinacija mirisa za mene ima NE, druga apsolutno DA! Gel sa vanilijom i kokosom iako je predivno mirisao u bočici, prilikom tuširanja taj miris nije bio posebno intenzivan i nije se zadržao na koži.


Preostala su još četiri proizvoda o kojima ne mogu reći puno. Sapun za ruke u obliku jelkice sam prenamijenila u sapun za pranje kistova, i pokazao se solidan u tu svrhu. Kadu nemam, tako da nisam isprobala kupke u obliku zvjezdice i srca. Miris toaletne vode mi se nije svidio. Jednostavno je presladak i pomalo zagušujuć.


Iako isprobanim proizvodima nisam bila oduševljena, ne odustajem od Balee jer postoji nekoliko njihovih proizvoda koje obožavam, a sigurno ću ih jednom i spomenuti u zasebnom postu. Svakako mislim da mi pojedini proizvodi nisu odgovarali zbog osobnih preferencija, te bi kao takvi drugima bolje odgovarali. Koristite li vi neke od ovih proizvoda u full size-u? Kakva su vaša iskustva s Baleom?


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe