Proizvodi koji su me razočarali #3

21:04


Dugo se na našem blogu nije našao ovaj tip posta, no nemojte misliti da u međuvremenu nisam naišla na proizvod koji mi nije odgovarao. U moru isprobanih noviteta uvijek se nađe neki koji nije my cup of tea. Danas ću sa vama podijeliti takve proizvode i možda vam uštediti koju kunu. ;)



Lakove za kosu upotrebljavam često, bilo kada želim zalizati neposlušne pramenove koji vire iz konjskog repa ili kada figarom uvijam kosu i želim da mi kovrče budu što duže postojane. Za sada nisam pronašla idealni lak za kosu no mogu vam reći da Schwarzkopf Talf Ultra Control 3 Weather lak za kosu definitivno neću više kupiti. 


Naime ovaj proizvod ne da je izrazito jak, kao što piše na pakiranju, nego upravo suprotno. Ne drži kosu na mjestu niti pola sata. Dugo nisam isprobala lak za kosu koji ne čini apsolutno ništa da zadrži kosu zalizanom i postojanom. Ako želim da mi kovrče budu dugotrajne i lijepog oblika trebala bi našpricati pola boce ovog laka ( no ni to ih ne bi držalo na mjestu dugo vremena). Jedina pozitivna strana je ta što ne čini kosu suhom i grubom, no to donekle i očekujem kada koristim snažan lak. Sa ovim ne dobijem ništa, niti postojanost frizure niti zaglađenost. Vjerojatno ga neću potrošiti do kraja već će nakon ovog posta naći svoje mjesto u košu za smeće. Ako neka od vas ima  preporuku za snažan i postojan lak za kosu molim vas da mi napišete u komentarima na kraju posta.

Kod kupnje acetona za nokte ne obraćam previše pažnju na to koji će se naći u mojoj košarici za kupnju. Najčešće to bude prvi koji mi padne pod ruku. :) Tako je bilo i s ovim Today odstranjivačem laka za nokte bez acetona.


Iako sam ga koristila samo nekoliko puta potrošila sam više od pola bočice jer je skidanje laka za nokte s njim dugotrajan proces. U prosjeku mi treba 2 do 4 blazinice za skinuti lak sa obje ruke dok sam s ovim acetonom znala potrošiti puno više da bi skinula najobičniji nude lak. Ne želim ni zamisliti koliko bi vremena izgubila skidajući lak sa šljokicama ili neki tamnije boje. Jednostavno mu je formula preslaba, a uz to ima snažan miris koji peče za oči. I ovaj proizvod ide u smeće i nadam se da ću ga zapamtiti i nikada više ne ponoviti kupnju. 

Još jedan proizvod za kosu koji me nije oduševio je Palmolive In the Shower Foam Conditioner. Proizvođač kaže da je ovo lagani, pjenasti balzam namijenjen za tanku i suhu kosu. Regenerator koji izgleda kao pjena za brijanje jedan je od noviteta na tržištu kada se radi o njezi kose i zaista me zanimalo kako funkcionira.


Koristi se pod tušem, nanosi na mokru kosu i lagano umasira u vrhove. Isprobala sam ga nekoliko puta no svaki put dok bi ga ispirala kosa mi uopće nije bila sklizava i mekana kao što bude sa ostalim regeneratorima. Sva ta pjena kao da je nestala i imala sam osjećaj da nije zagladila niti omekšala kosu. Pošto vrlo rijetko koristim regeneratore već sam sklonija uljima, očekivala sam da će mi ovaj proizvod odgovarati zbog svoje lagane teksture no ovo zaista ne radi ništa. Moja kosa nije pretjerano oštećena (nikada se nisam farbala) niti mi vrhovi nisu jako ispucani no zbog korištenja pegle i figara potrebna joj je zaštita. Sa ovim balzamom nisam osjetila da je dobila potrebnu zaštitu i zbog toga ne bi ovaj proizvod nikome preporučila. 


Na listi proizvoda koji su me razočarali našao se i Catrice Prime and Fine Anti-shine sprej za fiksiranje. Sprejeve za fiksiranje ne koristim svakodnevno no kada znam da ću cijeli dan na licu imati make up želim da on što duže izgleda besprijekorno. Moj najveći problem je masna T-zona i obrazi koji se kroz dan poprilično zasjaje. Stoga mi je vrlo bitno da fiksator koji koristim ima prirodni mat završetak.


Iako ovaj Catrice Prime and Fine to tvrdi meni se ta tvrdnja pokazala netočnom. Moje lice nije matirao niti produžio trajnost šminke. Jedino za što se pokazao dobrim je kako stopi praškaste proizvode na licu no to mogu postići i s običnom termalnom vodom. Isprobala sam dosta fiksatora i nažalost ovaj je bio jedan od lošijih što se tiče onoga što ja tražim. Raspršivač je solidan i s njim mogu sprej nanijeti ravnomjerno na lice.  Ako imate sličan problem sa masnom T-zonom kao i ja moja preporuka je definitivno Nyx Matte Finish fiksator koji radi odličan posao i kojemu ću se svakako vratiti.

Moja koža je mješovita i do sada su mi se najboljima pokazali tekući puderi sa mat završetkom. No s vremena na vrijeme volim isprobati i nešto što u svojem opisu ne sadrži riječ mat. Rimmel London Fresher Skin tekući puder učinio mi se veoma zanimljivim čim sam ga ugledala na policama drogerije.


Iako mi je već na prvi pogled bilo jasno da pakiranje i nije najsretnije rješenje jer se puder mora vaditi špatulom ili prstima svejedno mi se svidjela ta mala staklena posuda sa plavim čepom i odlučila sam se na kupnju. Moja nijansa je 100 Ivory i žućkastog je podtona no kada se nanese na kožu i izblenda izgubi taj ton. Ono što mi se nije svidjelo kod ovog pudera je njegova tekstura koja je pretekuća. Skoro svaki tekući puder prije korištenja treba dobro protresti,a s ovim je to bilo nezgodno. Kada bi protresla posudicu pola pudera bi završilo na poklopcu,a ostatak bi se slijevao nazad u posudu.


Prekrivnost mu je slaba, a nakon nekog vremena ostavlja fleke na licu, tj. hvata se za suhe dijelove. Ovaj puder je teksturom i završetkom sličniji nekoj BB kremi. Nanosim ga prstima i kistom jer blender upije većinu pudera no, i s kistom imam poteškoća jer mi na licu znaju ostajati tragovi dlačica. Jedino u kombinaciji s nekim težim puderom može poslužiti i tako ga ja namjeravam iskoristiti do kraja. 

U posljednje vrijeme isprobala sam dvije high end maskare koje su me oduševile te čije recenzije možete pročitati ovdje i ovdje. Nažalost to nije bio slučaj sa Eveline Cosmetics Big Volume Explosion maskarom.


Kod nekoliko blogerica pročitala sam kako preporučuju ovu maskaru, ali kod mene se našla na dnu ladice. Ima gumenu, glomaznu četkicu na kojoj ostane puno maskare. Kada je nanesem na trepavice ona ih samo slijepi. Ne daje nikakav volumen, ne produžuje trepavice i ne uvije ih. Jednostavno za moje trepavice ne radi ništa osim što ih spoji i s njom izgledam kao da imam četiri debele trepavice na oku. Ima rjeđu teksturu i možda s vremenom postane bolja no mislim da mi ovakav tip četkice ne odgovara.

Nedavno sam odlučila nanijeti na usne sjajilo što nisam već godinama i odmah sam se sjetila zašto nikada nisam pretjerano voljela taj proizvod. Koristila sam Bell Fashion Colour sjajilo u nijansi 401.


Jedino što mi se sviđa kod njega je nijansa koja u sebi sadrži decentne, sitne, zlatne šljokice. Sjajilo je vrlo ljepljivo, teško se razmazuje i na usnama ostavlja debeli sloj. Poprilično je pigmentirano i hvata se za svaki suhi dio na usnicama. Za ovo sjajilo morate imati savršeno glatke usne. Sa vremenom se počne razlijevati preko ruba usnica i skupljati na krajevima. Svakako bih vam preporučila da zaobiđete ovo sjajilo jer smatram da na tržištu postoje puno bolja.

Na kraju ovog posta nalazi se Golden Rose mat tekućem ružu u nijansi broj 7. Ovo su jedni od mojih omiljenih ruževa i imam ih popriličan broj u svojoj kolekciji. Zbog toga sam zaista bila iznenađena kada sam primijetila što se počelo događati sa ovom nijansom.


Nadam se da se na slici dovoljno dobro vidi kako se formula počela razdvajati u fazama. Ruž je postao vodenast, ulje ostaje na rubu čepa svaki puta kada ga otvorim i boja mu više nije intenzivna. Ovo se počelo događati nakon nekih mjesec dana od kupnje. Sa ostalim nijansama nisam primijetila ništa slično. Pretpostavljam da sam nažalost "naletila" na neki starije proizvodnje. Žao mi je što ga uopće više ne mogu koristiti jer je toliko vodenast da ne mogu precizno iscrtati rubove usana i ravnomjerno ga nanijeti. Jeste li imale možda slično iskustvo sa nekom od nijansi iz ove Golden Rose linije?


Nadam se da vam je bilo zanimljivo pročitati moje iskustvo sa proizvodima koje neću više kupovati. Jeste li i vi isprobale neke od njih i koje je vaše mišljenje o njima?
Koji su vas proizvodi razočarali u posljednje vrijeme?

Šaljem vam puse i pozdrave do sljedećeg čitanja. 




You Might Also Like

8 comments

  1. Meni je Catrice sprej za fiksiranje solidan drogerijski izbor jer ih trošim gotovo kao vodu, a ne tražim nužno efekt matiranja. Najboljim mi se dosad pokazao, što se trajnosti tiče, Milani Make it Last sprej, kojeg planiram ponovno kupiti za neke posebnije prilike. Što se tiče laka za kosu, ja koristim (doduše poprilično rijetko) Wellaflex Extra Strong lak, iako nisam sigurna ima li ga kod nas kupiti. On baš lijepo drži kovrče postojanima na mojoj inače ravnoj kosi. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala Milani fiksator, ali stavljam ga na WL. Također ću potražiti Wellaflex lak za kosu, hvala ti na prijedlogu. :) :*

      Izbriši
  2. Imam GR u toj nijansi i to 2 komada cak. Oko godinu dana ih imam i nije m ise to dogodilo. Ni s jednim njihovim ruzem nije.
    Moze biti da si ti naletila na los primjerak.
    Ali ruz je svakako super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno jesam jer mi se to nije dogodilo sa niti jednom drugom nijansom koju imam (a imam ih poprilično :)). Možda ponovim kupnju jer je nijansa divna.

      Izbriši
  3. Super post��
    Imam nekoliko nijansi GR ruževi i svi su zaista fantazija. Čini mi se da se tvoj pokvario��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)
      Da, čini se da sa ovom nijansom baš nisam imala sreće. Svi ostali su i meni zaista vrhunski.

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe