PROIZVODI KOJI SU ME RAZOČARALI #2

19:42


Svakome tko voli isprobavati različite make up i preparativne proizvode dogodi se da pogriješi sa kupnjom. Isti slučaj je i sa mnom. Ponekad me privuče samo ambalaža proizvoda bez da previše „istražim“ ono što se nalazi unutra, a nekada izrazito povoljna cijena. Zanima li vas što se ovoga puta našlo na mojoj listi proizvoda koji su me razočarali nastavite čitati.

Anyone who loves trying out different makeup products can once in a while buy something that doesn’t work for them. The same goes with me. Sometimes the packaging is so lovely that I don't look up the products good enough or their price is really affordable. If you want to know what is on my list of disappointing products continue reading.




Ovo ljeto Essence je u sklopu Summer Fun kolekcije imao ove preslatke, mini makeup spužvice. U pakiranju se nalaze tri spužvice, iste veličine u različitim bojama. Ne mogu se sjetiti točne cijene, no nisu bile skuplje od 30 kuna. Spužvice ove veličine idealne su za nanošenje korektora ispod očiju, setiranja okoloočnog područja i za sve sitnije „popravke“ na licu. Ono što mi se nije svidjelo kod njih je to što su bile pretvrde. Koliko god bi ih namočila s vodom one ne bi omekšale. S tako tvrdim spužvicama nije mi bilo ugodno tapkati po licu, pogotovo ne po osjetljivom okoloočnom području. U ovom slučaju istinito je bilo: „Koliko para, toliko muzike.“ 😊 Zbog toga mi sada jedino služe kao dekoracija za fotkanje za blog.

This summer Essence had these cute mini beauty sponges within their Summer Fun collection. There are three sponges in the packaging, all the same size but in different bright colors. I can't remember the exact price but it was around 4 euros. Sponges of this size are ideal for applying the concealer under the eyes, for setting the under eye area and for all the small touches on the face. I didn't like these sponges because they were too firm. As much as I would soak them under the water they wouldn't soften. They were just too stiff and when I would use them to dab the concealer on the sensitive under eye area it didn't felt comfortable. So unfortunately, now I use them just as props on blog pictures.



S dezodoransima uvijek volim eksperimentirati i isprobavati različite mirise. Ono što mi je najbitnije kod njih je da ne sadrže alkohol pošto imam osjetljive pazuhe koji na njega reagiraju peckanjem i crvenilom, pogotovo nakon depilacije. Druga bitna stvar je da neutraliziraju neugodne mirise. Nažalost, ovaj Neutro Roberts Derma Zero  roll on dezodorans nije me se dojmio. Iako ne sadrži aluminijeve soli, parabene i alkohol što je pohvalno, nije bio dovoljno jak da bi držao miomirise pod kontrolom. Uz bilo kakvu fizičku aktivnost te na višim temperaturama već nakon sat vremena bi osjetila da ovaj dezodorans „popušta“. Potrošila sam ga tako da bi ga nanijela nakon tuširanja, prije spavanja ili u kombinaciji s nekim jačim dezodoransom.

I always like trying out new deodorants. The most important thing for me is that they don't contain alcohol because I have sensitive armpits. Also, it's very important that they neutralize unpleasant smells. Unfortunately, this Neutro Roberts Derma Zero roll on deodorant wasn't good enough for my needs. Although it doesn't contain aluminum salts, paraben and alcohol which is great, it just wasn't strong enough during my daily activities. When I was working out and in the summer when it was very hot I could sense that the deodorant was starting to fade already after one hour. When I saw that this deodorant wasn't for me I used it up in combination with stronger deodorant or after the shower and before going to bed.


Jedan od najvećih razočaranja bio je ovaj Avon Clearskin Pore Penetrating osvježavajući losion za čišćenje masne kože. Smatram da je ovo preagresivan proizvod da bi se koristio svakodnevno i to na cijelom licu. Miris alkohola je prvo što osjetite kada ga otvorite i zaista je intenzivan te nimalo osvježavajući. Na listi sastojaka on je na drugom mjestu, odmah nakon vode. Sadrži 0,5% salicilne kiseline i namijenjen je masnoj koži sklonoj miteserima. Ja sam ga nanosila isključivo na T-zonu i mjesta s proširenim porama, no ne svakodnevno jer mi je isušivao kožu. To isušivanje bilo bi samo trenutno, već drugi dan imala sam osjećaj da mi je koža izlučivala više sebuma nego inače.

One of my biggest disappointment was this Avon Clearskin Pore Penetrating Cooling Toner for cleaning oily skin. I think that this toner is too aggressive for everyday use on the whole face. When I open the bottle the first thing that I notice is very strong scent of alcohol that isn't at all refreshing. Alcohol is on the second place on the list of ingredients, right after water. This toner contains 0,5% salicylic acid and it's intended for oily skin prone to blackheads. I used it only on my T-zone and in places where I have large pores but not every day because it was drying my skin. The feeling of dryness was temporary since my skin was more oily the day after using this lotion.



O Sleek tekućem mat ružu u nijansi Petal neću previše dužiti pošto je recenziran nedavno u našem zajedničkom postu ovdje. Reći ću samo da je ovo jedan od prvih mat ruževa koje sam isprobala. Nijansa je presvijetla za moj ton kože, a njegova formulacija presuha. Vrlo sam ga teško nanosila i nadograđivala, a kada bi se osušio jednostavno se krenuo mrviti s usana. Svakako preskočite ovu nijansu.

I won't go into details explaining why I didn't like this Sleek liquid lipstick in the shade Petal. You can read a full review on it in this post here. This was one of the first liquid lipsticks that I’ve tried. The shade was too bright for me and the formula of the lipstick was too dry. I had problems applying it evenly on the lips. When it was dry it started to crumble. I advise you to skip this shade if you want to try Sleek liquid lipsticks.



Još jedan Avonov proizvod koji mi se nije svidio i kojeg sigurno neću ponovno kupiti je korektor iz Calming Effects linije u nijansi Fair. Ima solidnu ambalažu i aplikator no to je sve što mi se svidjelo kod njega. Tekstura mu je kremasta i lagano se razmazuje no nakon nekog vremena oksidira na licu. Izbor nijansi je zaista loš; možete izabrati između Fair i Medium. Nijansa Fair je izrazito žutog podtona koja kada se posuši vuče na narančasto. Prekrivanje mu je vrlo slabo i koliko god ga nadograđivala ne može sakriti prištić, crvenilo i tamne podočnjake. Kao zadnji nedostatak navela bi da se uvlači u borice, a to ne može spriječiti ni dobro setiranje puderom u kamenu.

The concealer from the line Calming Effects from Avon in the shade Fair I won't be buying ever again. It has a solid packaging and the applicator and that's about it from the things I like about it. The texture is creamy and it applies easy, but after a while it oxidizes on the face. The shade range is very bad; you can choose from only two shades Fair and Medium. Shade Fair has an extremely yellow under tone and it's a bit orange when it dries out. The coverage is very sheer and I couldn't hide a pimple, redness on the face or black circles under the eyes. Its last flaw is creasing which can't be stopped even with a good setting powder.




Sjećate li se Maybelline Baby Lips balzama koji su bili pravi hit prije nekog vremena? Ja nikada nisam bila ljubiteljica obojenih labela za usne no nisam mogla odoljeti ovim veselim pakiranjima pa sam se odlučila isprobati dva. Ako imate usne koje nisu suhe i oštećene te ne trebaju konkretnu njegu onda je ovo proizvod za vas. No za mene koja poprilično često nosim mat ruževe i redovito navečer njegujem usne bogatim balzamima ova labela nisu radila apsolutno ništa. Nijanse koje sam ja imala su Peach Kiss i Cherry Me. Peach Kiss ne ostavlja obojeni trag na usnama već im samo daje prozirni sjaj dok Cherry Me ostavlja lagani crvenkasti trag. Balzami se ne zadržavaju dugo na usnama zbog čega sam ih nanosila više puta tijekom dana no nisu mi pružali dovoljnu hidrataciju i njegu.

Do you remember Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Balms? They were a hit when they first appeared on the market. I was never a fan of colored lip balms but I just couldn't resist these colorful packaging so I decided to try two of them. If you have lips that aren't prone to drying out this balm could work for you. On the other hand, I love to wear matte lipstick almost every day and before going to sleep I cover my lips with a layer of rich balm. So, Baby Lips wasn't doing nothing to nourish my lips. I have two shades: Peach Kiss and Cherry Me. Peach Kiss gives a sheer glow and Cherry Me leaves a light red tint. They didn't last long on my lips so I had to re-apply them several times in the day, but still they didn't give me enough hydration and care.



Jeste li isprobale neke od ovih proizvoda i kakvo je vaše mišljenje o njima? Što ste vi isprobale u zadnje vrijeme, a da vam se nije svidjelo?

Have you tried some of these products and what is your opinion of them? What did you try lately, and didn't like?


You Might Also Like

4 comments

  1. Baby lips sam imala. Jedino onaj s mentolom djeluje tj njeguje usne.
    A koristim "electro" jer mi daje lijepu rozu boju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala samo ova dva i uopće mi nisu bili ništa posebno tako da ostale neću ni kupovati. Drago mi je da su tebi ova dva ok. :)

      Izbriši
  2. ovaj dezodorans je i meni bio fail, davno sam ga stavila takodjer u ovakav post. a sleek mat ruzevi su kriminal, ne znam kako da ih drugacije opisem xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, slažemo se u obje stvari. :) Ove proizvode sigurno neću više ponovno kupovati, čak niti bilo koju drugu nijansu Sleek ruževa.

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe