Nelipot - dezodorans u kremi

12:51


Postoji hrpa dezodoransa koji obećavaju puno - prevenciju znojenja i neugodnih mirisa tokom cijelog dana, ali znamo da je to u praksi često daleko od istine. Isprobala sam ovaj ručno rađeni, prirodni dezodorans Nelipot. Zanima li vas kako se pokazao na testu? Svakako pročitajte u nastavku.

There is a lot of deodorants out there who claim to do great things – prevent sweating and smells through the day, but once you try them, the effect is missing. I tried out this handmade, natural deodorant called Nelipot. Are you curious about my opinion? Keep on reading.



Do sada nisam koristila nikakve prirodne ili eko dezodoranse. Priznajem, nisu me zanimali i bila sam u potpunosti zadovoljna s klasičnim roll-onom ili sprejem iz drogerije. Općenito se ne znojim puno, no kada sam pod stresom znam osjetiti dosta neugodan miris na sebi. Bila sam uvjerena da nema tog dezića koji to može spriječiti.

I never tried before natural or eco deodorant. I admit, I wasn’t interested in them and I was fine with using regular roll-on or spray form drugstore. In general, I don’t sweat a lot, but I do experience bad smell when stressed, and there is no deodorant that can stope that. Or at least I taught so.


Po čemu je ovaj dezić poseban? Po tome što dolazi upakiran u prekrasnu ambalažu i to u formi kreme. Na slikama možete vidjeti simpatičnu vrećicu koja sadrži sve potrebne informacije, a sam proizvod se nalazi u metalnoj teglici. No, iako mi se ambalaža vizualno jako sviđa, nedostaje mi barem nekakva špatula da kremu ne moram uzimati prstima. Ja sam se snašla pa za to jednostavno koristim čajnu žličicu.

What makes this deodorant so special? It comes in gorgeous packaging and in a form of cream. On the pictures, you can see a nice little wrapping bag with all the information, while the product comes in a metal jar. Although I really like the packaging visually, I miss some spatula on side so I don’t need to grab the product by hand. I figured out just to use teaspoon instead.


Nelipot koristim na način koji piše u uputama. Nakon tuširanja nanesem otprilike kuglicu veličine lješnjaka i tu količinu podijelim na oba pazuha. To najčešće napravim navečer prije spavanja i na taj način sam zaštićena cijeli sljedeći dan. Super je i to što tada ne moram razmišljati da ću ujutro u žurbi zaboraviti na taj važan korak. Preporuča se ne nanositi direktno nakon brijanja, moram priznati da ja ipak jesam i nisam primijetila apsolutno nikakvu negativnu reakciju.

I use Nelipot by the written instruction. After a shower, I apply hazel size amount of cream over both of the armpits. I usually do that in the evening before I go to sleep. That way I am protected the whole next day and I don’t need to worry about forgetting that important step in morning while I’m in a rush. It’s recommended not to use after shaving, but I admit to do it anyways and I didn’t experience any negative reaction.   

 

Doziranje prstima i mazanje pazuha je nešto na što sam se trebala naviknuti. Krema je vrlo kompaktna, no u dodiru s toplinom kože omekša i može se lijepo razmazati. Dakle njena tekstura se mijenja ovisno o temperaturi, pa je tako u zimskim mjesecima prilično tvrda, dok je sada kada je toplije puno mekša i mazljivija. Također, nije kao tipična krema jer se u njoj nalaze i sitne čestice (soda bikarbona) koje osjećate pod prstima. Sve u svemu, sadrži super sastojke, koji su u potpunosti prirodni, a pogodni su i za vegane. Baza kreme je organsko kokosovo ulje za čije blagodati sigurno svi već znate. Upravo zato je ovaj dezić odličan, jer ne sadrži štetne aluminijeve soli i uz to čak njeguje i hidratizira kožu pazuha!  Na odjeći ne ostavlja nikakav trag. Sadrži 50ml i ima rok trajanja 6 mjeseci.

Applying the cream with my fingers was something I needed to get used to. The cream is really compact but in contact with the warmth of the skin it is softened and can be easily smeared. Its texture depends on the temperature, so in the winter it’s pretty hard, while now it’s much softer. Also, it’s not a typical cream because it contains small particles (soda bicarbonate) which you feel under your fingers. All in all, it contains great ingredients, which are completely natural and also vegan friendly. The base is organic coconut oil, which I think you all already know how good it is. That’s exactly why this deo is so awesome, it doesn’t contain aluminum salts and it even nourish and hydrate your armpit skin! It doesn’t leave marks on the skin. The amount you get is 50ml and you need to use it in 6 months.


Sastojci / ingredients:
COCOS NUCIFERA OIL**, SODIUM BICARBONATE, ZEA MAYS STARCH, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA FRUIT OIL, PLUMERIA ALBA FLOWER EXTRACT, CITRAL*, LINALOOL*, LIMONENE*, BENZYL ALCOHOL*, BENZYL SALICYLATE*, COUMARIN*, EUGENOL*, GERANIOL*, HYDROXYCITRONELLAL*, CITRONELLOL*.
*Sastojak eteričnog ulja. **Sastojak ekološkog porijekla.
* Ingredient of essential oil. ** Ingredient of organic origin.


Nelipot dolazi u 4 verzije:
IROF – muška dezedorans krema s mirisom frangipanija i bergamota
MAMICHKU – pogodan za trudnice i dojilje jer ne sadrži nikakve mirise i parfeme
BASIC – klasična dezedorans krema s mirisom kokosa
SHAC – nešto snažnija verzija od Basic, s mirisom čajevca i limunske trave

Nelipot comes in 4 versions:
IROF – deodorant cream for male, with frangipani and bergamot scent
MAMICHKU – suitable for pregnant women and nurses because it doesn’t contain any scents or perfumes
BASIC – classical deodorant cream with coconut scent
SHAC – more powerful version of Basic, with scent of tea tree and lemon grass



Prije kupovine se nisam informirala oko ovih verzija tako da sam sasvim slučajno uzela mušku verziju! Jednostavno mi se najviše dopao njen miris, koji je divan i vrlo suptilan i uopće nije tipičan muški. Basic također miriši predivno po kokosu i njega planiram isprobati sljedećeg. Cijena je nešto viša, no kako već mjesecima nemam problema sa znojenjem i neugodnim mirisima za mene se u potpunosti isplatila. Ja sam svoj primjerak kupila u slovenskom Interšparu po cijeni od 12€. Kod nas ga možete naručiti na Pink pandi. Nadam se da sam vas zainteresirala za ovaj proizvod i ukoliko se odlučite isprobati ga obavezno mi javite svoje dojmove!

I didn't inform about this versions before buying one, so I ended up with a male version! I liked its scent the most because it’s so pleasant and subtle, and not at all typical male. Basic has also gorgeous coconut scent and I plan to try it out next. It goes by a higher price, but as I don’t have any more problems with sweating and unpleasant smells for a months now, for me it’s worth it. You can buy it on Nelipot web shop for a price of 12 euros. I hope I got you interested in this product and if you decide to try it out please share your opinions with me.





You Might Also Like

2 comments

  1. Koje divne fotke! 😍 Opis dezića super zvuči. Imam nešto slično od S.Fresha, taman je pri kraju i teglice i roka trajanja. Zadovoljna sam, no mislim kako ovo ipak nije proizvod za temperature iznad 30 stupnjeva. Ovako kroz maglu, čini mi se da neki novi Olival prirodni dezići imaju sastav sličan ovom tvom deziću. Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo zašto ja ovo tek sada vidim. Hvala ti na komentaru :) Uvijek sam htjela probati nešto od tog brenda, ali čini mi se da sam onda pročitala neke negativne komentare pa sam odustala. Jesi ti koristila još šta od njih? Meni ovaj drži super i na paklenim vrućinama, ali sam primjetila da moram staviti dosta veću količinu. Mislim da ću isprobati te Olivalove nakon što potrošim ovog. :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe